Inskanningsadministratör till Årjäng

Inskanningsadministratör till Årjäng

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Är du mellan jobb och vill arbeta heltid på ett kortare uppdrag? Vår kund i centrala Årjäng behöver nu din hjälp med administration. Vi söker dig som är en självgående och strukturerad person. Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner och arbeta hos vår kund i centrala Årjäng.

Om företaget
KFX HR-partner är ett auktoriserat rekrytering, bemanning och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är enormt stolta att ha funnits i branschen i mer än 30 år. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare, därav värdesätter vi dina åsikter högt och är lyhörda.

Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det väsentligt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt, därav är det betydelsefullt att förstå vår samt kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är stolthet, omtanke och engagemang. Dessa tre ledord genomsyrar allt vi på KFX HR-partner gör.


Arbetsuppgifter
I denna roll arbetar du i ett arkiv som ska digitaliseras. Det är konfidentiell information som ska hanteras, därför ställer vi höga krav på dig som sökande att du är noggrann, strukturerad och har mycket goda datorkunskaper.

Den information som finns ska sorteras för att sedan scannas in och sparas digitalt. Du kommer att arbeta självständigt efter en tidsplan och därför ser vi att du är ansvarstagande, ordningsam och en problemlösare.

Meriterande är om du har erfarenhet från likande eller administrativa arbetsuppgifter.

Övrigt
Heltid: 08.00-17.00 med 60 min lunch
Start: slutet på februari
Placering: Årjäng

Lön: enligt kollektivavtal

Intervjuer sker löpande, skicka därför in din ansökan redan idag på kfx.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Teresa Åkemar
031-711 98 00
Lisa Nidén
031-711 98 00
Teresa Åkemar
031-711 98 00
Teresa Åkemar

Teresa Åkemar
031-7119800
Linn Mann

Anna Holmefeldt
031-711 98 00
Anna Holmefeldt

Elin Andersson
031-711 98 00
Anna Berggren
031-711 98 00

Sammanfattning

  • Arbetsplats: KFX HR-partner Göteborg AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 februari 2020
  • Ansök senast: 29 februari 2020

Besöksadress

Odinsgatan 6 , Göteborg
None

Postadress

Odinsgatan 6
Göteborg, 41103

Liknande jobb


Teknisk adminstratör

Teknisk adminstratör

4 november 2024

Receptionist till PwC Malmö

Receptionist till PwC Malmö

30 oktober 2024

Tentamensvärdar, timavlönad

Tentamensvärdar, timavlönad

4 november 2024