OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Vill du ha ett heltidsjobb under 12 veckor? Vår kund i centrala Årjäng behöver nu hjälp att scanna in papper från ett stort arkiv. Vi söker dig som är en självgående och strukturerad person som gillar att arbeta vid datorn.
Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner och arbeta hos vår kund i centrala Årjäng. Uppdraget är ca 12 veckor och startar 11e augusti.
Om företaget
KFX HR-partner är ett auktoriserat rekrytering, bemanning och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är enormt stolta att ha funnits i branschen i mer än 30 år. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare, därav värdesätter vi dina åsikter högt och är lyhörda.
Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det väsentligt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt, därav är det betydelsefullt att förstå vår samt kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är stolthet, omtanke och engagemang. Dessa tre ledord genomsyrar allt vi på KFX HR-partner gör.
Arbetsuppgifter
I denna roll arbetar du i ett arkiv som ska digitaliseras. Det är konfidentiell information som ska hanteras, därför ställer vi höga krav på dig som sökande att du är noggrann, strukturerad och har mycket goda datorkunskaper.
Den information som finns ska sorteras för att sedan scannas in och sparas digitalt. Du kommer att arbeta självständigt efter en tidsplan och därför ser vi att du är ansvarstagande, ordningsam och en problemlösare.
Meriterande är om du har erfarenhet från likande eller administrativa arbetsuppgifter.
Övrigt
Heltid: 07.30-16.30 med 60 min lunch
Start: tisdag 11e Augusti
Placering: Årjäng
Lön: enligt kollektivavtal
Intervjuer sker löpande, skicka därför in din ansökan redan idag på kfx.se