OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi erbjuder städning och supporttjänster i världsklass för att stärka helhetsupplevelsen av kundens verksamhet. Vi har ett heltäckande tjänsteutbud som omfattar det mesta inom företagsstädning och närliggande support som bemanning av reception, intern service, frukt, kaffe, växter och hygienprodukter. Vi verkar i hela landet och har funnits sedan 1984. Vi omsätter 450 mkr och sysselsätter 1300 medarbetare. Vi verkar utifrån vår värdegrund som bygger på kundnöjdhet, medarbetarnöjdhet, hållbarhet och förnyelse. Sedan januari 2016 är Västmanlands Städ- och Flyttjänst AB en del av Inspira.
Beskrivning av tjänsten:
Vi söker arbetsledare i området Södra Dalarna. Vi tror att du är noggrann, positiv, tar eget ansvar, är en bra ledare som kan entusiasmera din personal samt har förmågan att skapa en god relation med dina kunder. Som arbetsledare hos oss på Inspira ansvarar du för ett eget område med kunder och ca 25 städare. Du är mycket ute på fältet hos dina kunder och din personal och säkerställer kvalitet och arbetssätt. Det innebär även administrativt arbete exempelvis med exempelvis rekrytering, löneunderlag, kvalitetskontroller, beställningar av material och extraarbeten. Du har eget budgetansvar för ditt område. Det är ett intensivt och spännande arbete i ett expansivt företag där du är spindeln i nätet inom ditt eget kundområde. För rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter!
Huvudsakliga arbetsuppgifter är:
• Starta upp nya kunduppdrag och upprätta bra städscheman
• Rekrytering och introduktion av personal
• Löpande bemanning och arbetsledning av personal
• Kvalitetsuppföljning och kundkontakter
Kvalifikationer:
Vi söker dig som är en duktig ledare och som med lätthet kan växla mellan att arbeta strukturerat självständigt och samarbeta i teamet. Du bör ha några års erfarenhet från FM-branschen, gärna inom städ/lokalvård. Hos oss krävs det att du är trygg i din roll eftersom att du dagligen hanterar många kontakter med såväl kunder, leverantörer som medarbetare. Vi tror att du har:
• Några års erfarenhet från arbetsledning i serviceföretag samt kunskap om lokalvård
• Ett positivt och utåtriktat förhållningssätt och lätt för att möta olika människor
• God förmåga att uttrycka dig i tal och skrift
• God förmåga att utföra administrativa arbetsuppgifter
• Vana från försäljning av extraarbeten och beställning av material
Körkort är ett krav då stora delar av dagen tillbringas ute hos våra kunder och resor förekommer i tjänsten.
Vi erbjuder dig ett stimulerande arbete med varierande arbetsuppgifter. Stundtals är tempot högt men du som trivs med frihet under ansvar kommer att passa bra in hos oss. Tycker du att uppdraget låter spännande och du tror att du är den vi söker är du varmt välkommen att skicka in din ansökan. Urval kommer att ske löpande varav tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Bifoga CV, personligt brev och spela gärna in en kort videopresentation av dig själv.
Provanställning 6 månader tillämpas.
Kontaktpersoner på detta företaget
Rigmor Öhman
HR-support Rigmor Öhman
Josefine Sundström
HR-chef Anna-Karin Berts
08-505 537 18
Driftområdeschef Gunilla Wellerfors
HR Anna-Karin Berts
Regionchef Nord Björn Jönsson
Personalchef Aira Tapper
Operativ Chef Per Karlsson
Personalchef Aira Tapper