OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi erbjuder premiumtjänster inom städning och arbetsplatsservice lokalt, regionalt och nationellt. Vi utgår från kundens miljö och arbetar i huvudsak inom tre områden. Arbetsplatser, handelsplatser och publika platser. Inspira har funnits sedan 1984, omsätter 240 mkr och sysselsätter 750 medarbetare. Vi ska växa med kvalitet i allt vi gör genom ledstjärnorna kundnöjdhet, medarbetarnöjdhet och hållbarhet.
Inspira erbjuder städ- och supporttjänster i världsklass för att stärka helhetsupplevelsen av kundens verksamhet. Vi utför det mesta inom städning och bidrar med en mängd olika supporttjänster, allt från bemanning av reception och intern service till hantering av kaffe, frukt och växter. Inspira, som grundades redan 1984, är idag en av Sveriges största aktörer inom sitt område. Vi omsätter ca 300 mkr och sysselsätter 900 medarbetare. Nu söker vi en erfaren säljare till vår säljorganisation!
Som säljare hos oss är ditt huvudfokus att arbeta med kalkylering och anbudsskapande för kunduppdrag inom städning och supporttjänster. Dina arbetsuppgifter innefattar ansvar för hela anbudsprocessen. Du arbetar både med den privata och offentliga sektorn med att utforma konkurrenskraftiga anbud och kalkyler. Du är skicklig på att skapa och presentera attraktiva lösningar i såväl skrift som i presentationer. Du upprättar kundavtal och genomför en noggrann överlämning av uppdraget till vår driftorganisation. Du ingår i vår säljorganisation och driver själv egna säljprojekt samt ingår i säljteam för större affärer. Vi vill även att du bidrar till bolagets affärsutveckling genom att utveckla vårt erbjudande och komma med idéer om hur vi kan öka försäljningen. Du arbetar även med omförsäljning av befintliga kunduppdrag och stödjer driftorganisationen med efterkalkyler och nya lösningar.
Vi tror att du är en driven person som älskar att vinna. Du har förmåga att se nya möjligheter och kan arbeta och utforma standardiserade arbetsmetoder. Du har gedigen erfarenhet från städbranschen och inom försäljning
För att lyckas som säljare hos oss vill vi att du:
- Är extremt resultatinriktad
- Har mångårig erfarenhet från FM och städbranschen
- Är självgående och ansvarstagande.
- Är utåtriktad, relationsskapande med en övertygande och vinnande inställning.
- Har god kunskap inom kalkylering
Urval sker löpande, sista ansökningsdag 31 augusti 2015
Kontaktpersoner på detta företaget
Rigmor Öhman
HR-support Rigmor Öhman
Josefine Sundström
HR-chef Anna-Karin Berts
08-505 537 18
Driftområdeschef Gunilla Wellerfors
HR Anna-Karin Berts
Regionchef Nord Björn Jönsson
Personalchef Aira Tapper
Operativ Chef Per Karlsson
Personalchef Aira Tapper