OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Installations- och supporttekniker (STHLM) Best Office är ett snabbväxande företag inom dokument -informationshantering.Vi säljer och marknadsför Xerox multifunktionsmaskiner och programvaror och ingår i Xerox Partner kedjan som är representerande över hela Sverige. Vi söker nu en installationstekniker som kommer att få en mycket viktig roll i vårt snabbt växande företag.Du kommer främst att arbeta med att installera våra produkter ute hos kunderna samt ansvara för driften av vår interna IT-Miljö.Du kommer även att inneha rollen som teknisk expert och få stötta våra säljare i tekniska frågor.Arbetet är mycket rörligt och självständigt.Det krävs att du är en person med god probemlösningsförmåga som kan fatta egna beslut och att du trivs med att arbeta nära kunder och användare. Vi vill att du har minst två års erfarenhet av att arbeta med drift och support och goda kunskaper inom Microsofts klient- och server OS.Kunskaper inom Unix/Linux, telefoni- och konferenssystem är önskvärt.Du behärskar Svenska och engelska i såväl tal som skrift. I denna rekrytering samarbetar vi med IT-resurs.Sista ansökningsdag är 2007-06-20 men urval och intervju kommer att ske löpande så vi ser fram emot din ansökan snarast möjligt!