OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du planera och samordna installationsprojekt för vår kund i Göteborg? Trivs du med kundkontakter och gör det lilla extra för att skapa goda relationer? Då kan detta vara något för dig!
OM FÖRETAGET
Vår kund är världsledande inom accesslösningar! De erbjuder lösningar för effektivt och säkert flöde av varor och människor. Deras erbjudande inkluderar ett brett utbud av automatiserade gång-, industri- och bostadsdörrar, lastningsutrustning samt tjänster.
Mer information om vår kund ges vid intervjutillfälle.
DINA ARBETSUPPGIFTER
Som installationsplanerare är du ansvarig för att planera och avsluta nyinstallation av sålda produkter och lösningar inom IDS Nyförsäljning. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att planera och samordna installationsprojekten.
Du sitter i första ledet mot kund och säkerställer en fungerande installationsmiljö och verkar för att hitta kostnadseffektiva lösningar och stödjer installationsprocessen.
Detta innefattar:
Kontakta kunder och planera för installation
Boka utförande enligt plan med valda installatörer
Supportera installationsledare i fält om frågor uppstår under Installation
Säkerställa att installationen är utförd
Kontrollera fakturor från underentreprenör mot offert
Släppa kundfakturon
DIN PROFIL
Vi ser gärna att du har en teknisk utbildning i grunden och ett par års erfarenhet från liknande roll. Som person har du driv till att nå resultat och att skapa relationer med dina kunder. Hög servicenivå är självklart för dig vilket innebär att du är kommunikativ, har mycket god samarbetsförmåga, är kvalitetsmedveten och flexibel i ditt sätt.
Skallkrav:
Minst 3-årigt tekniskt gymnasium
Mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift
Goda kunskaper i engelska i tal och skrift
MS Office
ERP-system
Minst 2 års erfarenhet från liknande eller angränsande områden
OM OSS
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas av kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.
För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.
Startdatum: 1 Juni 2021
Slutdatum: 31 Mars 2022
Placeringsort: Göteborg
Arbetstider: Kontorstider
Omfattning: 75-100%
Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.