Institutionsadministratör

Arbetsbeskrivning

Du kommer att ingå i ett team av administratörer som tillsammans sköter vanligt förekommande uppgifter inom institutionen. Vanliga arbetsuppgifter är
service gentemot lärare och studenter, t ex kallelser, tentamenshantering, betygsrapportering, schemabokning, antagning, registrering, kursplanehantering och protokollskrivning. Du kommer även att få ett speciellt ansvar för marknadsföring, studentrekrytering och institutionens hemsida.

Vi söker dig som har utbildning på lägst gymnasienivå och ett antal års erfarenhet av självständigt administrativt arbete.
Du måste vara en mycket van datoranvändare med avseende på Microsoft Office-programmen eller liknande och behärska svenska och engelska väl i tal och skrift.
Meriterande är erfarenhet av LADOK, högskolans nya studentdatabas, studieadministrativt arbete på universitet eller högskola samt olika webbaserade it-verktyg. Erfarenhet av arbete med information och marknadsföring är också meriterande.

Arbetet innebär omfattande kontakter med många olika människor så därför söker vi dig med utpräglad servicekänsla och förmåga att självständigt och flexibelt lösa förekommande arbetsuppgifter. Du får ett omväxlande och roligt arbete i en dynamisk och spännande arbetsgemenskap.

Välkommen med Din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Anders Håkansson, Saco/Sulf
044-20 30 58
Odd Skyllberg, OFR/S, Lärarförbundet
044-13 48 88
Marie Lindblom, OFR/S, ST
044-20 32 02
Thomas Achen, förvaltningschef
044-20 30 11
Carina Andersson, personalstrateg
044-20 30 28
Torben Olsson, avdelningschef och affärsutvecklare
044-20 80 07
Matts Behrens, IT-chef
044-20 30 61
Anders Håkansson, Saco-S
044-20 30 58
Ingvar Holm, avdelningschef
044-20 34 01
Annica Göth, chef Avdelningen för studentservice
044-20 85 02

Sammanfattning

Besöksadress

291 39 Elmetorpsv. 15
None

Postadress

Elmetorpsv. 15
Kristianstad, 29139

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010