OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Instore Agency är enkelt. Du står för all fast butiksexponering. Vi står för den rörliga. Du har ett varumärke, reklamkoncept och en butiksinredning. Vi har galgarna, påsarna, presentförpackningarna, skyltdockorna och allt annat som rör sig i butiken, men också från butiken. Här är vi i en egen klass. För vi gör mer än bara säljer produkter. Med oss får du en kreativ partner som kan komma med förslag och innovativa lösningar som lyfter din butik ytterligare. Det här är något vi gjort sedan 50-talet. Och det är något vi älskar. Nu söker vi en nyfiken och engagerad digital kommunikatör till verksamheten i Lidköping. Kanske är det dig vi söker?
Läs mer på www.instoreagency.se
Dina arbetsuppgifter
I rollen som digital kommunikatör kommer du arbeta på kontoret i Lidköping som koordinator med support och ordermottagning, allt i nära samarbete med företagets säljare i Norden och Baltikum. Du kommer att ansvara för verksamhetens olika webshopar där du administrerar grafisk layout, betalningstjänster, artiklar och order. Det förekommer även andra order som inte är web-relaterade. Utöver detta driver du arbetet med företagets sociala medier och digitala annonser, med syftet att marknadsföra, driva försäljning och bygga vidare på varumärket/kundkännedom. Du kommer ha tät kontakt med företagets reklambyrå i ditt arbete.
Din profil
Vi söker en initiativtagande, nyfiken och social person som drivs av att överträffa kunder och medarbetares förväntningar. Du är självständig och kommer gärna med nya idéer och synpunkter. Vidare känner du igen dig själv i Instore Agency:s värdegrund som står för professionalism, ansvarstagande, ärlighet samt modernt- och hållbart tänk.
Vi tror att arbetslivserfarenhet inom liknande arbetsuppgifter, exempelvis butiksarbete eller marknadsföring, är en förutsättning för att lyckas i rollen. Utbildning inom till exempel digital kommunikation eller grafisk formgivning är meriterande men inget krav då stor vikt läggs vid dina personliga egenskaper och drivkrafter. Du behöver ha ett digitalt intresse och goda kunskaper inom Office. Har du dessutom erfarenhet av Photoshop och InDesign är det meriterande. Goda språkkunskaper i engelska är ett krav, där kunskaper inom danska och norska språket också är meriterande för tjänsten.
Arbetet är på heltid och dagtid med start enligt överenskommelse. Urval sker löpande, därför är du välkommen med din ansökan redan idag!
Om OnePartnerGroup
OnePartnerGroup är en svenskägd koncern med ett unikt helhetskoncept för företag. Vi är en trygg partner när du behöver hjälp med rekrytering, bemanning, utbildning och smarta produktionslösningar. Hos oss har du tillgång till den bästa lokala kompetensen inom både yrkesarbetar- och tjänstemannasektorn.
Du får också flexibla lösningar som möjliggör långsiktig tillväxt och lönsamhet. Vi finns nära dig. OnePartnerGroup är verksam på 50 orter, med över 2500 engagerade medarbetare. Genom vår kännedom om, och närvaro på, så många platser är vi Sveriges lokalaste samarbetspartner.
Vi är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag.