OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Instore Agency är enkelt. Du står för all fast butiksexponering. Vi står för den rörliga. Du har ett varumärke, reklamkoncept och en butiksinredning. Vi har galgarna, påsarna, presentförpackningarna, skyltdockorna och allt annat som rör sig i butiken, men också från butiken. Här är vi i en egen klass. För vi gör mer än bara säljer produkter. Med oss får du en kreativ partner som kan komma med förslag och innovativa lösningar som lyfter din butik ytterligare. Det här är något vi gjort sedan 50-talet. Och det är något vi älskar. Nu söker vi en nyfiken och engagerad kundservicekoordinator till verksamheten i Lidköping. Kanske är det dig vi söker?
Läs mer på www.instoreagency.se
Dina arbetsuppgifter
I rollen som kundservicekoordinator arbetar du aktivt med företagets kunder med att erbjuda den bästa servicen och utveckla försäljningen. Du kommer ansvara över orderregistrering, kundkontakt kring frågor och reklamationer samt förekommande administration vad gäller uppdatering av kunddata, prislistor och projekt med kunder. Utöver detta samarbetar du tätt med företagets säljare i Norden och Baltikum och supporterar dem med bland annat research på kunder, kalkyler, framtagande av presentationsmaterial och offertskrivning.
Din profil
Vi söker en serviceinriktad, nyfiken och social person som drivs av att överträffa kunders och medarbetares förväntningar. Du är engagerad och initiativtagande där du gärna kommer med nya idéer och synpunkter. Vidare har du ett säljande tankesätt samt känner igen dig själv i Instore Agency:s värdegrund som står för professionalism, ansvarstagande, ärlighet samt modernt- och hållbart tänk.
Vi tror att arbetslivserfarenhet inom liknande arbetsuppgifter, exempelvis kundservice, säljsupport och/eller orderhantering i datorsystem, är en förutsättning för att lyckas i rollen. Vi ser gärna att du har erfarenheter av arbete i butik samt ett intresse för handel och inredning. Du behöver ha kunskap av affärssystem och goda kunskaper inom Office. Goda språkkunskaper i engelska är ett krav, där kunskaper inom danska och norska språket är meriterande för tjänsten.
Arbetet är på heltid och dagtid med start enligt överenskommelse. Urval sker löpande, därför är du välkommen med din ansökan redan idag!
Om OnePartnerGroup
OnePartnerGroup är en svenskägd koncern med ett unikt helhetskoncept för företag. Vi är en trygg partner när du behöver hjälp med rekrytering, bemanning, utbildning och smarta produktionslösningar. Hos oss har du tillgång till den bästa lokala kompetensen inom både yrkesarbetar- och tjänstemannasektorn.
Du får också flexibla lösningar som möjliggör långsiktig tillväxt och lönsamhet. Vi finns nära dig. OnePartnerGroup är verksam på 50 orter, med över 2600 engagerade medarbetare. Genom vår kännedom om, och närvaro på, så många platser är vi Sveriges lokalaste samarbetspartner.
Vi är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag.