Instore Agency söker kundservicekoordinator inom E-commerce

Instore Agency söker kundservicekoordinator inom E-commerce

Arbetsbeskrivning

Instore Agency är enkelt. Du har all fast butiksexponering. Vi har den rörliga. Du har varumärke, produkter, koncept och butiker. Vi har galgarna, påsarna, presentförpackningarna, e-handelsemballage, skyltdockorna och allt annat som rör sig i butiken, och från butiken. Här är vi i en egen klass. För vi gör mer än bara säljer produkter. Med oss får du en professionell partner som kan komma med lösningar som lyfter din butik ytterligare. Det här är något vi gjort sedan 50-talet och det är något vi älskar.
Nu söker vi en nyfiken och engagerad kundservicekoordinator till verksamheten i Lidköping. Kanske är det dig vi söker?

Läs mer på www.instoreagency.se


Dina arbetsuppgifter
I rollen som kundservicekoordinator arbetar du aktivt med företagets kunder med att erbjuda den bästa servicen och utveckla försäljningen. Du samarbetar tätt med företagets säljare i Norden och Baltikum och supporterar dem med bland annat research på kunder, kalkyler, framtagande av presentationsmaterial och offertskrivning. Du kommer vara ansvarig för administration och utveckling av vår webshop galgar.se. Utöver detta kommer du ansvara för orderregistrering, kundkontakt kring frågor, sortiment, utskick, reklamationer samt administration med uppdatering av kunddata, prislistor och projekt med kunder.


Din profil
Vi söker en serviceinriktad, nyfiken och social person som drivs av att överträffa kunders och medarbetares förväntningar. Du är engagerad och initiativtagande där du gärna kommer med nya idéer och synpunkter. Vidare har du ett säljande tankesätt samt känner igen dig själv i Instore Agencys värdegrund som står för professionalism, ansvarstagande, ärlighet samt modernt- och hållbart tänk. Vi tror att arbetslivserfarenhet inom liknande arbetsuppgifter, exempelvis kundservice, säljsupport och/eller orderhantering i datorsystem, är en förutsättning för att lyckas i rollen. Du har troligen intresse för mode och inredning och behöver ha erfarenhet av affärssystem, webshopsadministration och goda kunskaper inom MS Office.
Goda språkkunskaper i engelska är ett krav, där kunskaper inom danska och norska språket är meriterande för tjänsten. Arbetet är på heltid och dagtid med start enligt överenskommelse.
Urval sker löpande med start vecka 30, därför är du välkommen med din ansökan redan idag!


Ansökan
I den här rekryteringen samarbetar vi med OnePartnerGroup. Vid frågor eller mer information vänligen kontakta ansvarig rekryterare Staffan Arkelöv på 0736-607534.
Urval sker löpande med start vecka 30. Då vi inte tar emot ansökan via mail hänvisar vi dig till att söka via annonsen.


Om OnePartnerGroup
OnePartnerGroup är en svenskägd koncern med ett unikt helhetskoncept för företag. Vi är en trygg partner när du behöver hjälp med rekrytering, bemanning, utbildning och smarta produktionslösningar. Hos oss har du tillgång till den bästa lokala kompetensen inom både yrkesarbetar- och tjänstemannasektorn. Du får också flexibla lösningar som möjliggör långsiktig tillväxt och lönsamhet.
Vi finns nära dig. OnePartnerGroup är verksamma på ett 50-tal orter, med ca 2700 engagerade medarbetare. Genom vår kännedom om, och närvaro på, så många platser är vi Sveriges lokalaste samarbetspartner. Hur kan vi hjälpa dig?

Varmt välkommen till www.onepartnergroup.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Instore Agency of Scandinavia AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 juli 2022
  • Ansök senast: 7 augusti 2022

Liknande jobb


26 november 2024