Integrationssamordnare med intresse för komplexa installationer, Stockholm

Integrationssamordnare med intresse för komplexa installationer, Stockholm

Arbetsbeskrivning

Om konsultuppdraget

- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: Ca. 12 månader (med option på förlängning)
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 100%
- OBS! Det är viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.


Uppdragsbeskrivning

Som Integrationssamordnaren ska du samordna och säkerställa samtliga integrationsarbeten tillsammans med projekten.

Utifrån förvaltningens och projektens styrande dokument ska du som integrationssamordnare baserat på tidigare utredningar och beslut, föreslå och samordna kostnadseffektiva integrationsprocesser/rutiner och leda integrationsgenomförandet för IT/data/tele/mobilnät för projekten.

Arbetet innebär att koordinera och styra ett större antal sidoentreprenörers integrationsarbete inom Styr/IT/tele/data/mobilnät tillsammans med upphandlade entreprenörers omfattning och berörda projekt.

Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):


- Yrkeshögskola eller högskoleutbildning inom el/data/nätverksinfrastruktur eller motsvarande kompetens förvärvad på annat sätt.

- B-körkort.

- Minst 9 års erfarenhet av att projektleda installationer av fysiska nätverk, integration av komponenter mot överordnade system.

Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):


- Bakgrund som projektledare av tekniskt komplexa installationer och integration av olika komponenter i fysiska IT nätverk, mot överordnade system hos förvaltningsorganisationer (tex säksystem, Scadasystem och mobilnät (2G,3G,4G, 5G)) i byggprojekt.

- Minst 5 års erfarenhet av ovan i komplexa bygg/installationsprojekt.

- Minst 10 års erfarenhet av arbetsledande roll.

______________________

Hur du kommer vidare

- Sök uppdraget genom denna annons
- Lägg in ett CV i word-format
- Vi återkopplar om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar
från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss genom att svara på det bekräftande mailutskicket i samband med din ansökan.


På uppmaning från beställare/slutkunder vill de inte att vi lämnar ut information om dem. En annan anledning är att Shaya Solutions lägger stor mängd tid som man på förhand inte får betalt för såvida inte uppdraget tillsätts, och därav kan vara återhållsamma med informationsdelningen av naturliga skäl.

Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.

Om Shaya Solutions

Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.

Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag på 13 orter i Sverige med utgångspunkt i Stockholm.

Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.

Annonsförsäljare undanbedes.

Kontaktpersoner på detta företaget

Joseph Öberg Shaya

Ellen Falkenström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Shaya Solutions AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 januari 2023
  • Ansök senast: 23 januari 2023

Besöksadress

Frihamnsgatan 8, Stockholm
None

Postadress

Frihamnsgatan 8
Stockholm, 11556

Liknande jobb


9 november 2024

Project Manager till Sollentuna

Project Manager till Sollentuna

8 november 2024

Internkonsult inom Stockholms stad – Systemarkitekt

Internkonsult inom Stockholms stad – Systemarkitekt

8 november 2024