OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om konsultuppdraget
- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: Ca. 6 månader
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 100%
- OBS! Det är viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.
Uppdragsbeskrivning
Som integrationsutvecklare hos Kunden kommer du jobba i ett team av 3 utvecklare/arkitekt. Jobben varierar från design av integrationslösningar i olika projekt till att utveckla integrationslösningar. Som integrationsutvecklare arbetar du i ett Agilt team i nära samarbete med kravställare och kunder. I utvecklarrollen arbetar man brett från krav, design av integrationslösningar och implementation, samt design av API:er. Inom tjänsten kommer du att arbeta med utveckling av nya integrationslösningar baserade på Azure komponenter.
Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
- Minst 5 års erfarenhet av design och integrationsutveckling i någon eller några av följande plattformar: Microsoft Azure Integration Services, Microsoft BizTalk, MuleSoft AnyPoint, IBM Message Broker och Oracle SOASuite.
- Minst 2 år erfarenhet av Visual Studio
- Minst 3 års erfarenhet av design och utveckling av API:er i någon eller några av följande: OpenAPI (Swagger), YAML och RAML.
- Minst 2 års erfarenhet av design och integrationsutveckling i Integration Services på Azure plattformen
- Erfarenhet av att ta fram teknisk och funktionell design för integrationslösningar
- Erfarenhet att ta arbeta enligt Agila arbetssätt som SCRUM
- Förmåga att påverka tekniska diskussioner och beslut vid val av integrationsmönster
- Förmåga att påverka tekniska diskussioner vid val av integrationskomponenter
- Svenska och engelska
Erfarenheter
- C# och/eller .Net utveckling
Önskemål om personliga egenskaper:
Måste vara en självgående med hög initiativnivå
Stark muntlig och skriftlig kommunikationsförmåga
______________________
Hur du kommer vidare
- Sök uppdraget genom denna annons
- Lägg in ett CV i word-format
- Vi återkopplar om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar
från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss genom att svara på bekräftande mailutskicket i samband med din ansökan.
På uppmaning från beställare/slutkunder vill de inte att vi lämnar ut information om dem. En annan anledning är att Shaya Solutions lägger stor mängd tid som man på förhand inte får betalt för såvida inte uppdraget tillsätts, och därav kan vara återhållsamma med informationsdelningen av naturliga skäl.
Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.
Om Shaya Solutions
Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.
Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag på 13 orter i Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Teamets motto är Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.
Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.
Annonsförsäljare undanbedes.
Kontaktpersoner på detta företaget
Joseph Öberg Shaya
Ellen Falkenström