OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om konsultuppdraget
- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: Ca. 1,5 år
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 100%
- OBS! Det är viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.
Uppdragsbeskrivning
Kunden söker nu en utvecklare till ett av deras team. Teamet är ansvariga för integrationernas hela livscykel. I takt med att fler integrationer utvecklas så ställs högre krav kvalité samt att kvalitetssäkring allt mer sker på ett automatiserat sätt löpande. Samarbete i teamet är viktig och de ser gärna att deras team stödjer och stöttar varandra med teamets leveranser.
Arbetsuppgifter:
- Att omsätta krav och arkitekturell beskrivning till teknisk implementation.
- Säkerställa att lösning håller rätt kvalité.
- Säkerställa att lösning följer Kundens riktlinjer.
- Bidra med förbättring av utvecklingsprocess inom ICC.
Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
- Ska ha erfarenhet av REST- och SOAP-baserade API:er.
- Ska ha erfarenhet av XML, JSON.
- Ska ha erfarenhet av RAML och Swagger.
Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):
- Bör ha erfarenhet av MuleSoft Anypoint Platform samt ActiveMQ eller liknande plattformar.
- Bör ha erfarenhet av OAuth2.
- Bör ha jobbat som integrationsutvecklare eller som utvecklare i ett system med många integrationer.
______________________
Hur du kommer vidare
- Sök uppdraget genom denna annons
- Lägg in ett CV i word-format
- Vi återkopplar om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar
från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss genom att svara på bekräftande mailutskicket i samband med din ansökan.
På uppmaning från beställare/slutkunder vill de inte att vi lämnar ut information om dem. En annan anledning är att Shaya Solutions lägger stor mängd tid som man på förhand inte får betalt för såvida inte uppdraget tillsätts, och därav kan vara återhållsamma med informationsdelningen av naturliga skäl.
Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.
Om Shaya Solutions
Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.
Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag på 13 orter i Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Teamets motto är Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.
Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.
Annonsförsäljare undanbedes.
Kontaktpersoner på detta företaget
Joseph Öberg Shaya
Ellen Falkenström