OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om konsultuppdraget
- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: Ca. 1 år
- Uppdragsstart: Enligt ök.
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 100%
- OBS! Det är väldigt viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.
Arbetsbeskrivning
Kunden söker nu en utvecklare till sitt integrationsplattformsteam. Syftet är att få ett enhetligt arbetssätt för att implementera integrationer genom processer, system och organisation för styrning och kontroll av integrationsarbetet.
Målet för uppdraget är att leverera integrationslösningar som supportar utvecklingsprojektens behov av nya lösningar samt möjligheten att drifta dessa.
Arbetsuppgifter:
- Ta fram design och utveckla integrationslösningar för olika projekt
- I samverkan med utvecklingsprojekten beskriva de informationsobjekt som skall utbytas.
- Identifiera lämpliga överföringsprotokoll
- Ta fram mappningsspecifikation där så krävs.
- Stödja andra utvecklare i utvecklingsarbete av integrationslösningar i MuleSoft-plattformen och MuleSofts API Management.
Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
- Högskoleexamen i datorrelaterat område
- Minst 5 års relevant arbetslivserfarenhet
- Minst 2 års arbetslivserfarenhet av design och utveckling av integrationer i en integrationsplattform de senaste 5 åren. T.ex AnyPoint, Biztalk, Message broker, Tibco API & integration, AWS gateway, WSO2, Apache servicemix eller liknande.
- Minst 1 år med arbete inom design och utveckling av HTTP REST API-er med RAML
- Minst 2 års arbete i agil form i agila utvecklingsprocesser
Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):
- Minst 2 års arbetslivserfarenhet av integrationsdesign och integrationsutveckling i AnyPoint plattform
- Minst 1 års arbetslivserfarenhet inom offentlig förvaltning
- Minst 6 månader arbetslivserfarenhet av cloudtjänster i AWS
Önskemål om personliga egenskaper:
- Mycket god förmåga att skapa samarbete mellan olika intressenter
- Mycket god förmåga att dela med sig av kunskap
- Ordningsam, strukturerad och kunna arbeta självständigt
- Kommunicerar enkelt och tydligt med fokus på mottagarens förutsättningar och behov
- Hög integritet då kunden arbetar med kritisk verksamhet och känslig information
______________________
Hur du kommer vidare
- Sök uppdraget genom denna annons
- I ansökan anger du ett kravställt timpris
- Lägg in ett CV på svenska i word-format
- Vi återkopplar genom plattformen om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss via plattformen.
Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.
Om Shaya Solutions
Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.
Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag i hela Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Vårt motto är därför Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.
Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.
Annonsförsäljare undanbedes.
Kontaktpersoner på detta företaget
Joseph Öberg Shaya
Ellen Falkenström