OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om konsultuppdraget
- Ort: Umeå
- Uppdragslängd: Ca. 12 månader
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 100%
- OBS! Det är viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.
Uppdragsbeskrivning
Uppdraget innefattar design och utveckling av integrationer. Behovsfångster, utredningar och design av lösningar ingår och med mycket fokus runt systemintegrationer.
Stora krav ställs på kommunikationsförmåga och förmåga att arbeta självständigt även om allt arbete utgår ifrån teamet.
Rollen Integrationsutvecklare ingår som en del i leveransorganisationen för IT-utveckling och kommer att medverka i flera olika projekt och uppdrag.
Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
- Kunskap - Hög kompetens inom aktuellt område/roll
- Erfarenhet - Nivån uppnås normalt efter 4-8 år inom aktuellt område/roll, är förebild för andra konsulter på lägre nivå
- Ledning - Tar ansvar för delområde, kan leda en mindre till medelstor grupp
- Självständighet - Stor. God förmåga att anpassa sitt arbetssätt och metoder efter situation och de förutsättningar som finns i aktuellt uppdrag
- Erfarenhet av att arbetat som integrationsutvecklare i microsoftmiljö i minst 4 år senaste 7 åren.
- Minst 1 års erfarenhet av arbete med lösningsarkitketur och design av integrationslösningar senaste 3 åren.
Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):
- Kunskap och erfarenhet av att i dialog med verksamheten och utifrån deras behov designa robusta integrationslösningar
- Erfarenhet av arbete i ett team som jobbar enligt scrum som agil metodik
- Erbjuden konsult erfarenhet av utveckling och förvaltning av integrationer som hanterar verksamhetskritisk information?
- Erfarenhet av monitorering och loggning av integrationslösnigar
______________________
Hur du kommer vidare
- Sök uppdraget genom denna annons
- Lägg in ett CV i word-format
- Vi återkopplar om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar
från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss genom att svara på bekräftande mailutskicket i samband med din ansökan.
På uppmaning från beställare/slutkunder vill de inte att vi lämnar ut information om dem. En annan anledning är att Shaya Solutions lägger stor mängd tid som man på förhand inte får betalt för såvida inte uppdraget tillsätts, och därav kan vara återhållsamma med informationsdelningen av naturliga skäl.
Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.
Om Shaya Solutions
Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.
Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag på 13 orter i Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Teamets motto är Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.
Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.
Annonsförsäljare undanbedes.
Kontaktpersoner på detta företaget
Joseph Öberg Shaya
Ellen Falkenström