Interim Accounts Payable Specialist

Interim Accounts Payable Specialist

Arbetsbeskrivning

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:

 

Human Capital arbetar inom områdena Rekrytering, Interim Specialist och Interim Management. Vi är specialister på att effektivt, kvalitativt och med hjärta lösa våra kunders kompetensbehov. Vi bistår och hjälper människor vidare i sina karriärer, om det så är till ett tillfälligt uppdrag eller till fast anställning. Vårt nätverk är ditt nätverk!

Human Capital är en del av NGS Group som är en ledande nordisk koncern inom rekrytering, bemanning och executive search. Våra verksamheter består av specialister inom en rad olika verksamhetsområden i både offentlig och privat sektor. Vi har kontor i Stockholm, Göteborg, Karlskrona, Malmö och Oslo vilket gör att vi har en stark lokal närvaro för många av våra kunder och personal.

Vi söker nu en erfaren AP-specialist till en av våra kunder i centrala Stockholm. Kunden är ett företag i kraftig tillväxt som verkar inom en dynamisk och föränderlig bransch. Företaget har ett internationellt fokus och erbjuder en innovativ och positiv arbetsmiljö.

Arbetsuppgifter:

Ta emot, granska och bearbeta inkommande fakturor från leverantörer.

Säkerställa attestering och betalningar.

Utföra utredningar.

Följa upp och lösa eventuella avvikelser eller tvister som uppstår med leverantörer gällande fakturor och betalningar.

Samarbeta med andra avdelningar inom företaget för att säkerställa korrekt och effektiv fakturahantering.

Ge support och information till chefer och andra anställda gällande betalningar och fakturor.


Bakgrund och Kompetens:

Minst 3 års erfarenhet av liknande roll

Vana vid högt fakturaflöde.

Erfarenhet av att arbeta i en föränderlig miljö.

Erfarenhet av att arbeta med ekonomisystem och andra relevanta program.

Goda kunskaper i engelska.


Personliga Egenskaper:

Kunna hantera stora volymer av fakturor korrekt.

Kunna identifiera och lösa problem och avvikelser.

Förmåga att kommunicera tydligt och effektivt med både interna och externa parter.

Erfarenhet av att arbeta med ekonomisystem och andra relevanta program.

Förmåga att hantera flera uppgifter och deadlines samtidigt.


Plats:

Centrala Stockholm, med möjlighet att arbeta hemifrån två dagar i veckan.

Övrigt:

Startdatum: Så snart som möjligt.

Hybrid: Möjlighet till distansarbete två dagar i veckan.

tjänsten avser ett konsultbehov med möjlighet till överrekrytering.


Ansökan: Skicka in din ansökan så snart som möjligt då vi tillsätter tjänsten löpande.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Meet a Groups kund
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 juli 2024
  • Ansök senast: 25 juli 2024

Liknande jobb


21 november 2024