Interim Application Support Specialist inom HR i Stockholm

Interim Application Support Specialist inom HR i Stockholm

Arbetsbeskrivning

Vår Kund

Vi söker för vår kund en Interim Applikations support specialist till sitt support team. Huvudansvaret är att säkerställa stötta och hjälpa kunder framåt i det digitala HR verktyget och kringliggande produkter. Detta inkluderar både ärendehantering, samtal och möten med kunderna.

Start: snarast och 6 månader framåt

Din Profil
Du strävar efter att göra våra kunder nöjdare och tänker ständigt på hur vi kan förbättra vår kundupplevelse. Du kan arbeta på distans, men behöver kunna åka på möten i Stockholm.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

Hantera inkomna ärende och fördela ut dessa i verktyget Service Now.
Analysera och bearbeta frågor/beställningar.
Löpande kommunicera med kunder, med fokus på god kundservice och kundens bästa.
Kommunikation med andra grupper inom bolaget.



Skallkrav

- Arbetat inom support med teknisk inriktning
- Erfarenhet av olika HR-system
- Saas-lösningar - Software as a service
- God kommunikatör på både svenska och engelska



Meriterande

- Erfarenhet av Aditro HR
- Erfarenhet av Service Now


Låter det intressant?

Tveka inte att skicka in din ansökan via vår hemsida. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut.
Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida!

careers.deltaconsulting.se (https://careers.deltaconsulting.se/)

Vid frågor, kontakta Christoffer Rozenbachs på Christoffer@deltaconsulting.se eller 073-928 59 86.
Välkommen med din ansökan!

Om Delta Consulting
Vi på Delta Consulting är specialister på ekonomipersonal. Vår vision är att skapa en helt ny standard.

Vi jobbar dagligen med att skapa möten mellan ekonomer och företag där ekonomer jobbar. I vårt arbete hjälper vi våra kandidater att ta nästa steg i karriären samtidigt som vi hjälper våra kunder att hitta rätt person. Vi förmedlar både permanenta anställningar och temporära anställningar i form av uthyrning och interim.

Vår verksamhet styrs av våra tre ledord: noggrannhet, långsiktighet och positiv förändring. Oavsett om du är i början av din karriär eller en erfaren CFO är vi din självklara samarbetspartner när det är dags för en ny utmaning.

Kontaktpersoner på detta företaget

Christoffer Rozenbachs
073-928 59 86
Olle Olsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Delta Consulting AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 december 2021
  • Ansök senast: 26 maj 2022

Besöksadress

Strandbergsgatan 12, 6tr
None

Postadress

Strandbergsgatan 12, 6tr
Stockholm, 11251

Liknande jobb


Administratör Zeppelin Mining

Administratör Zeppelin Mining

7 december 2022

2 december 2022

Payroll Specialist - Global Mobility

Payroll Specialist - Global Mobility

25 november 2022

23 november 2022