Interim - Avtalskoordinator (hyresavtal) till Framåtlutande Miljardföret...

Interim - Avtalskoordinator (hyresavtal) till Framåtlutande Miljardföret...

Arbetsbeskrivning

Vi på Delta Consulting har nu fått äran att hjälpa vår kund i Stockholm att tillsätta en nyckelroll som avtalskoordinator.

Start: Omgående

Vår kund

Vår kund arbetar med att utveckla Stockholm genom ett aktivt stadsutvecklingsarbete som miljontals stockholmare dagligen kan åtnjuta. Vår kund tillhandahåller attraktiva kommersiella fastigheter till högintressanta hyresgäster.

Kontoret är beläget i moderna och luftiga lokaler mitt i City. Detta är en arbetsplats som präglas av kompetens och driv, som kombinerats med mjuka värden. Detta är sällsynt möjlighet att komma in till denna spännande arbetsplats, då det är väldigt sällan en medarbetare lämnar vår kund.

Du kommer ansluta till säljavdelningen som består av ett framgångsrikt och drivet team! Här finner du en hög energinivå och en varm teamkänsla, där teamet nått framgångar utan "vassa armbågar".

Du kommer att rapportera till försäljningschefen.

Din profil

Vi söker dig med bakgrund inom hyresadministration och avtalshantering. Du har kunskaper i hyreslagen och har tidigare varit delaktig i att upprätta hyresavtal. Din erfarenhet möjliggör att du snabbt kan komma in i rollen som avtalskoordinator hos vår kund och bidra till säljteamets framgångar. När du är bekväm i rollen finns även möjligheter att utvecklas inom fler områden.

Säljavdelning har ett modernt ledarskap som ger dig frihet under ansvar. För att trivas och prestera, krävs därför att du är strukturerad, initiativtagande och nyfiken! Som person är du flexibel och du motiveras av att skapa värde för dina kollegor samt organisationen som helhet.

Eftersom du i rollen som avtalskoordinator kommer upprätta avtal är det av vikt att har lätt för att effektivt författa text. Rollen som avtalskoordinator existerar inte idag och du kommer bli en välkomnad samt värdefull del av teamet.


Skallkrav:

- Grundläggande kunskaper i hyreslagen
- Erfarenhet av hyresavtalshantering
- Du har lätt för att effektivt författa text


Låter det intressant?
Tveka inte att skicka in din ansökan via vår hemsida. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut.
Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida!

careers.deltaconsulting.se (https://careers.deltaconsulting.se/)

Vid frågor, kontakta Olle Olsson på olle@deltaconsulting.se eller 070-402 84 22.
Välkommen med din ansökan!

Om Delta Consulting
Vi på Delta Consulting är specialister på ekonomipersonal. Vår vision är att skapa en helt ny standard.

Vi jobbar dagligen med att skapa möten mellan ekonomer och företag där ekonomer jobbar. I vårt arbete hjälper vi våra kandidater att ta nästa steg i karriären samtidigt som vi hjälper våra kunder att hitta rätt person. Vi förmedlar både permanenta anställningar och temporära anställningar i form av uthyrning och interim.

Vår verksamhet styrs av våra tre ledord: noggrannhet, långsiktighet och positiv förändring. Oavsett om du är i början av din karriär eller en erfaren CFO är vi din självklara samarbetspartner när det är dags för en ny utmaning.

Kontaktpersoner på detta företaget

Christoffer Rozenbachs
073-928 59 86
Olle Olsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Delta Consulting AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 maj 2021
  • Ansök senast: 21 oktober 2021

Besöksadress

Strandbergsgatan 12, 6tr
None

Postadress

Strandbergsgatan 12, 6tr
Stockholm, 11251

Liknande jobb


20 november 2024

Avdelningsekonom till CBRN-skydd och säkerhet

Avdelningsekonom till CBRN-skydd och säkerhet

20 november 2024

Fastighetsadministratör

Fastighetsadministratör

4 november 2024

30 oktober 2024