Interim Avtalsspecialist / Contract Manager

Interim Avtalsspecialist / Contract Manager

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Den här tjänsten är ett interims uppdrag på initialt 3 månader med möjlighet till förlängning. Omfattningen är 50-100 %.

Om företaget:

Vi berättar mer om företaget i ett inledande samtal.

Arbetsuppgifter:

I tjänsten som Avtalsspecialist ansvarar du för företagets avtalshantering samt driver och följer upp förbättrings- och kvalitetsarbete. Självständigt planerar du och genomför arbete i enlighet med verksamhetsplan och du leder avtalsgruppens arbete på uppdrag av kanslichefen. I din roll arbetar du med varierade uppgifter, du gör löpande uppföljningar av avtal som företaget har med leverantörer, deltar i förhandlingar om befintliga och nya avtal samt granskar offerförslag. Därtill ansvarar du för att lämna förlag till styrelsen om eventuella behov av uppdatering av inköpspolicyn med bilagor samt uppdaterar sekretessavtalsmallen. Du ansvarar även för att delta i olika projekt och förmedla kunskap inom organisationen. Du rapporterar till kanslichefen.

• Ansvara för avtalshantering
• Delta i förhandlingar med leverantörer
• Lämna förlag till styrelsen
• Delta i projekt

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Arbetserfarenhet från liknande arbete
• Erfarenhet av projekt- och planeringsarbete
• Mycket god kännedom om kundavtal och leverantörsavtal
• Erfarenhet av att ta fram policydokument
• God kunskaper i svenska och engelska, i tal och skrift

För att trivas i rollen motiveras du av att utveckla organisationen samt bygga relationer med kunder. Då du i rollen har flera kontaktytor är du en serviceinriktad och kommunikativ person som trivs i sociala situationer. Du är van att arbeta självständigt och jobbar med ett stort ansvarstagande för ditt arbete. Du räds inte för att ta egna initiativ och för att nå dit du vill. Vidare är du stresstålig samt drivs och motiveras av att utvecklas tillsammans med organisationen.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Centrala Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 mars 2023
  • Ansök senast: 10 april 2023

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


22 november 2024

Upphandlare/inköpsstrateg sökes till Ljusdals kommun

Upphandlare/inköpsstrateg sökes till Ljusdals kommun

22 november 2024

22 november 2024

22 november 2024