OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Med snart 30 år i branschen är vi en av Skånes mest erfarna aktörer inom rekrytering och uthyrning. Vi är en etablerad specialist med gedigen kunskap om regionens arbetsmarknad och näringsliv och vi utmanar de stora med vår erfarenhet och vårt engagemang. Vi arbetar med chefer och specialister på alla nivåer inom Teknik, Logistik, Sälj, Ekonomi och Office. Vi är verksamma i Skåne och Köpenhamnsområdet och har kontor på Gustav Adolfs torg i Malmö.
Till en av våra uppdragsgivare i Malmö letar vi omgående efter en
Interim CFO till dotterbolag i spännande internationellt företag i Malmö
Du erbjuds en omväxlande roll på ett internationellt företag och är tillgänglig mer eller mindre omgående? Dina huvudsakliga ansvarsområden kommer bestå av controlling, redovisning/rapportering och affärsområdesförvaltning/-ansvar och i rollen kommer det att ingå personalansvar.
Vår kund är ett stort intressant internationellt bolag i en framtidsbransch och det finns för rätt person stora möjligheter i bolaget
Du har några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift. Företaget använder Hogia Open Business och SAP så har du jobbat med dessa program ses det som en fördel.
Du har mycket god affärsförståelse och du är analytisk, strukturerad och noggrann. Vidare är du kommunikativ och har lätt att skapa förtroende och självständigt driva projekt och frågor. Du är en nyfiken och prestigelös person med känsla för teamwork och en stark vilja att göra skillnad för företaget.
Uppdraget startar omgående som uthyrning med goda möjligheter till förlängning vid intresse.
Du är välkommen att skicka in din ansökan omgående. För mer information kontakta gärna Kristian Berglund, Standby Workteam på 0709-605372 eller kristian.berglund@standbyworkteam.se
Välkommen med din ansökan!