OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Interim CFO till trevligt bolag i centrala Stockholm
Nu söker vi för kunds räkning efter dig som är CFO och tillgänglig för ett konsultuppdrag under ca 4 månader från nu.
Vår kund är ett bolag som arbetar med Affärssystem och Tjänster inom ekonomi, logistik, orderhantering mm.
Bolaget har kontor i Stockholm och Göteborg.
På bolaget arbetar utvecklingskonsulter, redovisningskonsulter, applikationsspecialister, logistiker mm.
Bolaget består av fyra olika bolag som har gått samma under samma paraply och omsätter strax under 100 mkr.
Orsaken till behovet är att man som interim CFO-konsult behöver täcka upp under en rekryteringsperiod.
Ansökan och kontakt
Är detta något för dig, skicka då in din ansökan snarast.
Vid frågor, kontakta affärskonsult Åsa Ollert på asa.ollert@capega.se / 070-752 48 16
Om Capega
Capega är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med kontor i centrala Stockholm. Vi är specialiserade på interimslösningar och rekrytering inom ekonomi, fastighet, bank, finans & försäkring. Som helhetsleverantör hjälper vi er att tillsätta tjänster på alla nivåer med rätt kompetens. Läs mer om oss på www.capega.se (http://www.capega.se/) och ta en första kontakt.
Konsult hos Capega
Som konsult hos Capega blir du en del av ett personligt bolag som med bred kompetens och stort nätverk ger dig rätt förutsättning att utvecklas inom din yrkesroll. Då vi värdesätter dig och dina kvalifikationer är det viktigt för oss att du trivs som vår konsult. Du får en engagerad konsultchef som känner till din bransch väl och du erbjuds goda anställningsvillkor med friskvårdbidrag och tjänstepension.
För mer information om nya tjänster, besök vår LinkedIn (https://www.linkedin.com/company/76341207/admin/) eller www.capega.se (http://www.capega.se/)