Interim chef för enheten service och lokalvård

Interim chef för enheten service och lokalvård

Arbetsbeskrivning

Räddningstjänsten Storgöteborg har behov av stöd till befintlig chef på enheten för Service och lokalvård. Konsulten ska inte ersätta enhetschefen utan stödja och avlasta denna, bl a: - I det operativa ledarskapet vad gäller drift- och bemanningsplanering på enheten. - Genom stöd och avlastning i det strategiska arbetet. - Genom samarbete med interna och externa parter. - Genom planering tillsammans med enhetschefen. Arbetsuppgifterna kan komma att variera under uppdragsperioden beroende på behovet vid det aktuella tillfället.

Kompetenser som efterfrågas, arbetslivserfarenhet mm:

Konsulten ska ha följande egenskaper och kompetenser:

- Chefserfarenhet (personal-, budget- och verksamhetsansvar) gärna med inriktning från serviceyrken som t ex lokalvård, kundservice eller vaktmästeri/fastighet.
- Hög kommunikations- och samarbetsförmåga.
- Förmåga att entusiasmera och inspirera andra.
- Vara tydlig och rak.
- Vana vid och duktig på att ta egna initiativ.
- Förmåga att läsa av situationer och kunna lösa behov som uppkommer.
- B-körkort


Chefserfarenhet är ett krav, men antal år är inte avgörande. Det är viktigare att du matchar personligt med enhetschefen än att den har många års erfarenhet.

Uppdragets löptid start och slutdatum:
Uppdraget ska helst påbörjas 17 oktober 2022, men det är viktigare att du matchar personligt med enhetschefen än att den kan börja på utsatt datum.



Du som är egen företagare är också välkommen att söka

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.



Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 oktober 2022
  • Ansök senast: 22 mars 2023

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


22 november 2024

Sophämtare

Sophämtare

22 november 2024

20 november 2024