OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Envoi AB
Vi ska inte säga för mycket, men vi har nog världens roligaste jobb. Envoi är ett konsultbolag där vi arbetar med spännande uppdrag i hela Sverige, och har sedan 2018 arbetat med att leda organisationer genom digital transformation.
Om jobbet
Vi söker just nu fler konsulter som vill vara med på vår resa framåt! Som IT konsult hos oss hjälper vi dig att utvecklas i din roll och hittar kunduppdrag som matchar din kompetens och intresse.
Du kommer att arbeta ute på uppdrag hos någon av våra kunder. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid, där du blir anställd som konsult hos oss på Envoi.
Uppdragsbeskrivning
Vi söker för kunds räkning en Interimschef/avdelningschef till avdelningen Kundmöte arbetsgivare. Läs mer nedan om uppdragets innehåll och efterfrågat kompetenskrav på konsulten.
Brinner du för att skapa ett riktigt bra kundmöte och vill vara med att göra det ännu enklare att vara kund hos oss? Är du dessutom en trygg och erfaren ledare med vana av att leda förändring? Då kanske du är rätt person att, tillsammans med din medarbetare, leda arbetet med att ytterligare stärka vår relation med våra kunder.
Det här gör du som avdelningschef för Kundmöte arbetsgivare:
Avdelningen Kundmöte arbetsgivare fungerar som ett nav och hjärta för att samarbetet med kunder externt och hanteringen av kundernas frågor internt ska fungera så bra som möjligt. Tillsammans skapar vi ett gemensamt arbetssätt som möjliggör att våra arbetsgivarkunder möter ett företag och har en kontaktväg in till oss. Vi fortsätter vårt arbete med att digitalisera och möjliggöra självservice utifrån kundens behov och våra samlade insikter.
Det innebär bland annat att avdelningen jobbar med:
-Att ta emot, hålla ihop och återkoppla inkommande frågor: Din avdelning ansvarar för att besvara arbetsgivarkundernas frågeställningar, oavsett kanal, på ett tydligt och omdömesfullt sätt. Frågeställningarna kan vara av komplex karaktär vilket kräver en god dialog och samarbete med andra delar av organisationen.
-Proaktiv information och kommunikation: För att förenkla för kunderna och säkra att rätt information ges vid rätt tidpunkt samt minska antalet repetitiva frågor arbetar avdelningen proaktivt med information till kunderna. Det kan handla om att bidra med relevant innehåll till nyhetsbrev och medverka på olika kundaktiviteter ofta i samverkan med kollegor inom övriga företaget.
-Utveckling & Analys: Du och dina medarbetare behöver kontinuerligt analysera och utveckla era arbetssätt. I det arbetet har du som chef en viktig roll. Tillsammans är ni företagets öra för kundernas behov och upplevelse av våra tjänster. Det innebär bland annat att utifrån fakta om kundernas beteende och behov driva en ökad digitalisering och självservice.
Som avdelningschef är några av dina främsta arbetsuppgifter att skapa förutsättningar för medarbetarnas lärande, engagemang och självledarskap i vardagen. Du involverar dina medarbetare i våra gemensamma mål och skapar förståelse och lust att vilja uppnå dem, genom tydliga förväntningar, stöd i det vardagliga arbetet och uppföljning.
Är du den vi söker?
Avdelningen är på en förändringsresa och vi har kommit en bit på vägen med att forma rutiner och arbetssätt men vi har fler kliv att ta. För att ha rätt förutsättningar för detta roliga och prioriterade uppdrag ser vi att du är en erfaren, trygg och modig ledare som har vana av att driva förändring tillsammans med dina medarbetare.
Du är van att arbeta i olika IT-system och det är en fördel om du är stark inom det digitala området och gillar att driva digitalisering och effektiva arbetssätt. Självklart brinner du för att skapa ett riktigt bra kundmöte, precis som vi.
Intresserad?
Har du en bakgrund som möter kraven ovan? Välkommen med en ansökan! Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Vad erbjuder vi?
Vi värnar om våra anställda och som medarbetare hos oss får du vara med på en spännande resa där du i din roll kommer att hjälpa organisationer i deras digitala transformation.
Med kunder i hela Stockholm inom systemutveckling och teknik får du får möjligheten att jobba i en bredd av branscher. Om du har en drivkraft att utvecklas och utmanas med stor flexibilitet, då är det en bra början att bli en del av vår Envoi teamet.
Som konsult hos oss på Envoi står ditt behov och din utveckling i fokus och självklart erbjuder vi alla våra medarbetare schyssta villkor, friskvårdsbidrag, kollektivavtal och de förutsättningar som behövs för att du ska utvecklas - både kompetens- och personlighetsmässigt.
-
Attraktiva anställningsvillkorVi på Envoi AB ger schyssta villkor, tjänstepension, lön-växling och försäkringar. Idag har vi kollektivavtal med Almega och Unionen.
-
Personlig utvecklingVi på Envoi vill att du som medarbetare ska utvecklas efter dina förutsättningar för att nå din fulla potential. Hos oss får du tillgång till både kompetens- och personlig utveckling på kort-och lång sikt.
-
Uppdrag utifrån ditt intresseSom konsult hos Envoi AB har du engagerade säljare som hittar uppdrag utifrån ditt intresse och din kompetens. Vi har kunder i hela Stockholm inom systemutveckling, test- och kravledning och It-projektledning. Hos oss får du möjligheten att jobba i ett flertal olika branscher.
-
FörmånHos oss får du generösa förmåner och friskvårdsbidrag, du väljer själv precis vad som passar dig via vår portal på Benify!
Kontaktinformation
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Menna Belacevic, Talent Acquisition Manager, menna@envoi.se