OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För kunds räkning söker vi nu en interim chef inom inköps- och upphandling till vår kund i Sigtuna. Är du tillgänglig omgående?
Läs då gärna vidare!
Arbetsbeskrivning
I rollen kommer du agera stöd för hela kommunens upphandlingar samt ansvara för kommunens e-handel. Enheten ansvarar för kommunens övergripande inköp- och upphandlingsprocess. I rollen kommer du agera stöd och projektleda upphandlingsprocesserna enligt gällande lagstiftning med hänsyn tagen till riktlinjer för upphandling och inköp.
För att lyckas i rollen behöver du;
• Kompetens inom upphandling och/ eller inköp
• Tidigare erfarenhet som chef
Meriterande för tjänsten är om du har erfarenhet från kommunal verksamhet och arbete kring LOU.
Du erbjuds
Ett konsultuppdrag med omfattning på heltid med start omgående och fortgå 3-6 månader tills ersättare rekryteras. Placering i Sigtuna. Du kommer att bli anställd av Jurek Rekrytering & Bemanning och vara uthyrd till vår kund. Vid frågor angående tjänsten är du varmt välkommen att kontakta kandidatansvarig Elvira Björebäck på Elvira.bjoreback@jurek.se
Då urvalsprocessen och intervjuer sker löpande är du varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt via www.jurek.se.
Om Jurek
Jurek är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, administration samt marknad och management.
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson
Rakel Jarl
Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson
Ulriikka Uittomäki
Berivan Mohammed
Malin Alexandersson
Thomas Eklöf
Rakel Jarl
070-972 13 52