Interim chef med intresse för budget- och resultatansvar till fastighets...

Interim chef med intresse för budget- och resultatansvar till fastighets...

Arbetsbeskrivning

Om konsultuppdraget

- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: Ca. 7 månader
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 100%
- OBS! Det är viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.


Uppdragsbeskrivning

Kunden är i behov av interrimslösning för den interna serviceenheten Internservice. Uppdraget är ett chefs/arbetsledaruppdrag med ansvar för enhetens medarbetare (totalt 3 personer).

Erfarenhet av att leda och fördela arbetsuppgifter för en liten enhet, budget- och resultatansvar för enheten, ansvar för huvudkontorets inre drift, underhåll och reparationer, samordning av arbetsmiljöfrågor, skyddsronder och andra praktiska frågor kring kontor, ansvarar administrativt för samtliga fordon på hela bolaget, ansvar för intern och extern posthantering inom bolaget mm. I övrigt förekommande arbetsuppgifter inom avdelningen.

I uppdraget ingår också att själv vid behov kunna utföra alla förekommande arbetsuppgifter inom enheten.

Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):

- Kunskaper inom ekonomi för att klara budgetansvar
- Chefserfarenhet
- Erfarenhet av servicearbete
- B-körkort


Önskemål om personliga egenskaper

- Självgående
- Serviceinriktad


______________________

Hur du kommer vidare

- Sök uppdraget genom denna annons
- Lägg in ett CV i word-format
- Vi återkopplar om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar
från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss genom att svara på bekräftande mailutskicket i samband med din ansökan.


På uppmaning från beställare/slutkunder vill de inte att vi lämnar ut information om dem. En annan anledning är att Shaya Solutions lägger stor mängd tid som man på förhand inte får betalt för såvida inte uppdraget tillsätts, och därav kan vara återhållsamma med informationsdelningen av naturliga skäl.

Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.

Om Shaya Solutions

Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.

Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag på 13 orter i Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Teamets motto är Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.

Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.

Annonsförsäljare undanbedes.

Artiklar i detta ämnet

  1. Bra ledare som chef

Kontaktpersoner på detta företaget

Joseph Öberg Shaya

Ellen Falkenström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Shaya Solutions AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 31 mars 2022
  • Ansök senast: 5 april 2022

Besöksadress

Frihamnsgatan 8, Stockholm
None

Postadress

Frihamnsgatan 8
Stockholm, 11556

Liknande jobb


Tf. chef inom Fastighetsbildning, Luleå

Tf. chef inom Fastighetsbildning, Luleå

30 oktober 2024

29 oktober 2024

Tf chef inom Fastighetsbildning, Jönköping

Tf chef inom Fastighetsbildning, Jönköping

29 oktober 2024

4 oktober 2024