OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Logent är en oberoende tjänsteleverantör inom logistik med ett heltäckande erbjudande inom Supply Chain Management. Vårt erbjudande innefattar tjänster och branschlösningar inom våra tjänsteområden Logistik, Bemanning & Rekrytering, Hamn & Hub och Kompetens.
Vårt verksamhetsområde Bemanning & Rekrytering innefattar även search och interim management där vi nu ser en större efterfrågan på interimkonsulter från våra kunder. Vill du bli en del av vårt nätverk av kunniga ledare och specialister inom logistik och bli matchad mot aktuella förfrågningar och uppdrag?
Just nu söker vi till området Skåne med omnejd chefer och specialister med kompetens och gedigen erfarehet inom Supply Chain. Kanske har du eget bolag och tidigare erfarenhet av att arbeta som interimkonsult eller så kan du tänka dig att bli anställd konsult hos oss på Logent.
Din profil
Vad krävs för att lyckas i rollen som interimskonsult hos oss på Logent?
Du är en erfaren ledare eller specialist inom supply chain. Kraven på erfarenhet varierar naturligtvis beroende på det specifika uppdraget, ibland efterfrågas gedigen erfarenhet av projektledning och/eller förändringsledning.
Som person är du öppen och flexibel, har förmågan att snabbt skapa dig ett helhetsperspektiv och sätta dig in i nya situationer. Du är kommunikativ och besitter ledaregenskaper som gör att du skapar förtroende och tillit hos dina medarbetare. I ditt arbete är du projektorienterad, gillar att utmanas och arbeta mot tydliga mål.
Gå med i vårt nätverk för interimskonsulter genom att registrera ditt CV i vår databas, alla kontakter och intresseanmälningar behandlas givetvis konfidentiellt. Har du frågor är du välkommen att kontakta Rekryteringschef Marie-Louise Bååth via mail marie-louise.baath@logent.se