OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Flipr söker nu en Ekonomiansvarig som är tillgänglig omgående för uppdrag hos vår kund i Älvängen. Uppdraget startar i början av maj och förväntas löpa under ca 6 månader. Möjlighet finns att arbeta några dagar i veckan på distans och tjänsten kan även anpassas för att utföras på deltid (75%).
Tjänsten är en bred roll med stort eget ansvar på ett mindre företag där du ges stor möjlighet att påverka hur du lägger upp ditt dagliga arbete.
Rollen innefattar följande arbetsuppgifter:
• Ansvar för löpande redovisning
• Kund- och leverantörsreskontra samt fakturering
• Avstämningar
• Periodiseringar
• Lönehantering för ca 40 personer
• Månadsbokslut och rapportering
Arbetet sker i affärssystemet Pyramid. Tidigare erfarenhet av detta system är meriterande men inte ett krav. För rollen krävs goda kunskaper i Excel samt goda kunskaper i svenska i såväl tal som skrift.
Vi söker dig som tidigare haft roller som Ekonomi- eller Redovisningsansvarig i ett mindre bolag och som tycker om att arbeta med helheten inom ekonomiområdet.
Som person är du van att arbeta självständigt och du tycker om att ha en roll där ingen dag är sig lik. Du är noggrann, strukturerad och ansvarstagande och motiveras av eget ansvar samtidigt som du samarbetar väl med andra. Du är en social och prestigelös person som är flexibel och öppen för att även hjälpa till med arbetsuppgifter utanför din egen roll.
Vid frågor kontakta Caroline Woxberg, 0735-09 04 82. Du ansöker med bifogat CV på flipr.se. Vi kommer att träffa kandidater löpande, så vi välkomnar din ansökan så snart som möjligt! Läser du denna annons i din telefon? I så fall kan du ansöka direkt med din Linkedin-profil utan att bifoga CV och personligt brev.
Välkommen med din ansökan!