Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en interim ekonomiassistent med god erfarenhet av leverantörsreskontra för ett omgående uppdrag tillett fint fastighetsbolag!Rollen innebär arbete med leverantörsreskontra såsom fakturahantering, betalningar, avstämningar, rapportering och delaktig vid bokslutsarbete samt delta i förbättringsarbete kring processer och rutiner. För detta uppdrag är det ett skallkrav att du har erfarenhet av att arbeta i systemet Visma DCE.Konsultuppdraget påbörjas omgående och löper initialt 6 månader, med möjlighet till förlängning. Du utgår från kundens kontor i Stockholm city med viss möjlighet till distansarbete. Tjänsten är heltid 100%. Vem söker vi? För att vara aktuell för detta uppdrag krävs det att du hartidigare erfarenhet inom leverantörsreskontra och liknande arbetsuppgifter som nämnt ovan. Viktigt är att du har arbetat i Visma DCE då detta är ett skallkrav för tjänsten. Har du erfarenhet från fastighetsbranschen är det meriterande.
Som person är du mycket noggrann och uppmärksam på detaljer. Du är kommunikativ och känner dig trygg i en roll med många kontaktytor. Vidare är du självständig och kan ta egna initiativ inom ditt ansvarsområde.Är du intresserad av detta uppdrag? Välkommen med din ansökan!Då detta är ett omgående behov går vi igenom ansökningar och kontaktar kandidater löpande. Skicka gärna in din ansökan redan idag! Har du frågor kring tjänsten är du varmt välkommen att höra av dig till oss påNewr, Anna Modin på anna.modin@newr.se.