Interim ekonomiassistent till stor koncern i Norrort

Interim ekonomiassistent till stor koncern i Norrort

Arbetsbeskrivning

Vi har nu fått äran att hitta en interim ekonomiassistent med framåtanda till vår kund i Norrort!

Start: Omgående

Omfattning: 100%

Vår Kund

Vår kund tillhör en stor koncern inom bilbranschen med verksamheter runt om i världen. De behöver nu förstärkning till både kund- och leverantörreskontran i form av en ekonomiassistent. Du kommer ansluta till ett härligt, glatt, samarbetsvilligt och öppet team på 4 personer. Uppdraget är på heltid och har start omgående!

Din profil

Vi söker dig som har bred erfarenhet som ekonomiassistent från en större koncern och kan leverera från ”ax till limpa”.

Vi söker dig som har minst 2 års erfarenhet av både kund -och leverantörsreskontran. Du är van med att arbeta effektivt, flexibelt och strukturerat. Du har förmågan att snabbt tänka om, planera och prioritera.



Huvudsakliga arbetsuppgifter

- Kund- och leverantörreskontran
- Svara på mail och ha telefonkontakt
- Hålla koll på in -och utbetalningar
- Fakturera kunder
- Stämma av konton




Skallkrav

- 2 års erfarenhet av kund- och leverantörsreskontran
- Engelska och svenska i tal och skrift
- Du ska behärska Excel
- Du ska ha erfarenhet av Navision




Meriterande

- Arbetat med Unit 4
- Arbetat med Exflow




Låter det intressant?
Tveka inte att skicka in din ansökan via vår hemsida. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut.
Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida!

careers.deltaconsulting.se (https://careers.deltaconsulting.se/)

Vid frågor, kontakta Olle Olsson på olle@deltaconsulting.se eller 070-402 84 22.
Välkommen med din ansökan!

Om Delta Consulting
Vi på Delta Consulting är specialister på ekonomipersonal. Vår vision är att skapa en helt ny standard.

Vi jobbar dagligen med att skapa möten mellan ekonomer och företag där ekonomer jobbar. I vårt arbete hjälper vi våra kandidater att ta nästa steg i karriären samtidigt som vi hjälper våra kunder att hitta rätt person. Vi förmedlar både permanenta anställningar och temporära anställningar i form av uthyrning och interim.

Vår verksamhet styrs av våra tre ledord: noggrannhet, långsiktighet och positiv förändring. Oavsett om du är i början av din karriär eller en erfaren CFO är vi din självklara samarbetspartner när det är dags för en ny utmaning.

Kontaktpersoner på detta företaget

Christoffer Rozenbachs
073-928 59 86
Olle Olsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Delta Consulting AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 februari 2022
  • Ansök senast: 28 juli 2022

Besöksadress

Strandbergsgatan 12, 6tr
None

Postadress

Strandbergsgatan 12, 6tr
Stockholm, 11251

Liknande jobb


20 december 2024