OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Just nu söker vi en ekonomisk förvaltare till vår kund söder om Stockholm. Har du erfarenhet av fastighetsförvaltning, är strukturerad och har god kommunikativ förmåga? Välkommen in med din ansökan!
Arbetsbeskrivning
Fastighetsförvaltningen består av nio medarbetare som ansvarar för förvaltningen av kommunens fastigheter och inhyrda bestånd. Totalt förvaltar de ca 500 000 kvm varav ca 100 000 kvm är inhyrda från externa fastighetsägare, och vi omsätter ca 750 miljoner om året. Inom enheten finns kund- och ekonomiska förvaltare, förvaltare för planerat underhåll, säkerhetssamordnare och tillgänglighetssamordnare.
Arbetsuppgifter
• ansvara för förhandling av avtalsvillkor och hyror, både gällande ny- och omförhandlingar
• avtalsbevaka förlängningar och uppsägningar
• ansvara för det ekonomiska utfallet, prognoser och budget
• hålla sig ajour med organisationens lokalbehov
• delta i utvecklingen av fastighetsförvaltningen
Vem är du?
Du har högskoleutbildning eller likvärdig utbildning inom teknik/ekonomi/juridik, gärna med inriktning mot fastighet. Vi ser att du har flerårig erfarenhet av de arbetsuppgifter som ingår i rollen, samt mycket god förhandlingsvana och kunskaper om avtals- och hyresjuridik. För att lyckas i rollen har du grundläggande tekniska kunskaper och en förståelse för vad som driver kostnader på kort och lång sikt. Vi ser det som meriterande om du har kompetens inom LOU (Lagen om offentlig upphandling) och tidigare arbetslivserfarenhet från offentlig sektor.
Vi söker dig som blir stimulerad av att ingen dag är den andra lik, som är kundorienterad och har en förmåga att se och möta våra kunders behov. Du behöver ha en god kommunikativ förmåga och du uttrycker dig väl i tal och skrift på svenska. Du har lätt för att skapa förtroende och relationer med din omgivning såväl internt som externt. För att trivas i rollen söker vi dig som är analytisk och kan se och förstå komplexa samband utifrån ett helhetsperspektiv.
Vad vi erbjuder
Ett konsultuppdrag som omfattar heltidsarbete med start omgående och löper i minst 6 månader. Du kommer att bli anställd av Jurek Rekrytering & Bemanning och vara uthyrd till vår kund, alternativt så kliver du in via ditt egna bolag. Placering: Tumba (distans går ca 1-2 dagar/vecka vid behov). Vid frågor angående tjänsten är du varmt välkommen att kontakta konsultchef Elin Hellenius på elin.hellenius@jurek.se
Då urvalsprocessen och intervjuer sker löpande är du varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt via www.jurek.se.
Om Jurek
Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, administration samt marknad och management.
Artiklar i detta ämnet
- Faran i fuktskadade hus
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson
Rakel Jarl
Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson
Ulriikka Uittomäki
Berivan Mohammed
Malin Alexandersson
Thomas Eklöf
Rakel Jarl
070-972 13 52