Interim enhetschef inom renhållning i Arvika

Interim enhetschef inom renhållning i Arvika

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi dig som har ledarerfarenhet samt kunskap och erfarenhet av kommunal verksamhet, och/eller renhållning och arbetsmiljöarbete. Uppdraget förväntas påbörjas så snart möjligt (omgående).

Arbetsbeskrivning
Beskrivning: Renhållningsavdelningen på Teknik i Väst består av två enheter, Mosseberg och Lunden. Tillsammans ansvarar de för insamling av hushållens avfall, samt drift av återvinningscentraler och deponier i både Arvika och Eda kommuner.

De bedriver samhällsviktig verksamhet med kunden i fokus. Vi ansvarar också för utveckling av verksamheten i en bransch som är mitt i stor förändring. Vårt övergripande mål är att minska avfallsmängderna och vi skapar förutsättningar för cirkulär ekonomi genom återbruk och återvinning. Nu vi söker chef till Mossebergsenheten som består av ca 16 medarbetare (chaufförer och ÅVC-personal). Uppdraget löper under en rekryteringsprocess.

Som interim chef (enhetschef) blir ditt arbete att leda och fördela arbetet, ansvara för den dagliga driften, bemanning, schemaläggning.
Vem är du?
Vi tror att du är en trygg ledare som skapar goda relationer och samtidigt klarar av att stå på sig i en stark arbetsgrupp. Vi ser gärna att du har god förmåga att utveckla arbetssätt och skapa rutiner eller förändringsarbete.

Du ska uppfylla följande krav;

• Avslutad gymnasieutbildning
• Tidigare erfarenheter som ledare eller chef
• Meriterande är om du har erfarenhet av kommunal verksamhet och/eller erfarenhet av renhållning eller arbetsmiljöarbete

Vad vi erbjuder
Ett konsultuppdrag på heltid 100% med start så snart möjligt (omgående) och löper till den 31 oktober. Du kommer arbeta centralt i Stockholm, Torsgatan och arbetstiden kommer förläggs på kontoret under normala kontorstider.

Detta är ett konsultuppdrag och du kommer att bli anställd av Jurek Talents och vara uthyrd till vår kund. Det finns även möjlighet att gå in som Jureks underkonsult. Vid frågor angående tjänsten är du varmt välkommen att kontakta konsultchef Kajsa Lidén på kajsa.liden@jurek.se

Då urvalsprocessen och intervjuer sker löpande är du varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt via www.jurek.se.
Om Jurek
Jurek är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, administration samt marknad och management.

Kontaktpersoner på detta företaget

Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson

Rakel Jarl

Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson

Ulriikka Uittomäki

Berivan Mohammed

Malin Alexandersson

Thomas Eklöf

Rakel Jarl
070-972 13 52

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Jurek Rekrytering & Bemanning AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 maj 2023
  • Ansök senast: 25 maj 2023

Besöksadress

Biblioteksgatan 11, Stockholm
None

Postadress

Biblioteksgatan 11
Stockholm, 11146

Liknande jobb


22 november 2024

Operativ säljansvarig

20 november 2024

Operativ säljansvarig

20 november 2024

20 november 2024