Interim Fastighetschef till kommunal kund

Interim Fastighetschef till kommunal kund

Arbetsbeskrivning

Är du en erfaren Fastighetschef med erfarenhet av förändringsledning? Då har vi uppdraget för dig!
Om uppdraget
Vi söker en Fastighetschef för ett interim konsultuppdragtill en kommunal kund med start snarast möjligast, uppdraget väntas pågå i 6 månader från avtalets start. Omfattningen avser 100% av en heltid med arbete på plats i kundens lokaler i Bollnäs. Det finns möjlighet till distansarbete någon dag i veckan efter verksamhetens behov.
Dina arbetsuppgifter
Syftet med ditt uppdrag är att ha verksamhetsansvar för Fastighetsgruppen och leda samt bidra i det aktuella utvecklingsarbetet utifrån kundens behov. Dina arbetsuppgifterinnefattar att leda, coacha och stödja fastighetsgruppens förvaltare, byggledare, drifttekniker och administratörer. Övrigt som ingår i din roll är följande:
Personal,-verksamhet och budgetansvar
Att ingå i ledningsgruppen
Samverka med övriga förvaltningar

Dina kvalifikationer
5-10 års erfarenhet inom Fastighetsområdet
Erfarenhet och kompetens inom Fastighetsområdet och avledarskap
Erfarenhet av förändringsledning
Två referenser från tidigare uppdragskall kunna anges som liknar aktuellt uppdrag

*Eventuellahögskole- universitetspoäng som framgår ska kunna styrkas med examensbevis.
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska.Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 2/10.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvariga rekryterare, Anna Radhe, Jan Snellmananna.radhe@bemannia.se jan.snellman@bemannia.se
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på +46 70 893 47 00+46 72 194 50 00
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 september 2024
  • Ansök senast: 2 oktober 2024

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


7 juni 2024

2 juni 2024

29 maj 2024