OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker interim Finance manager till vår expansiva och välkända kund i Helsingborg.
Uppdragets omfattning är 100% och startar omgående med en varaktighet på minst 4-6 månader.
Placering: Helsingborg
I detta uppdrag kan du antingen vara anställd hos vår kund eller arbeta som underkonsult i eget bolag.
Ser fram emot att få din ansökan alternativt att du kontaktar oss på telefon.
Karin Stenberg: 0723 37 77 90
Övergripande arbetsuppgifter och kompetenser:
- Löpande redovisning och avstämningar
- Moms - arbetsgivar -och skattedeklaration
- Kassaflöde
- Avancerad användare av Excel
- Stort intresse av affärssystem (gärna M3)
- Månads-, kvartals-, och årsbokslut
- Årsredovisning
- Koncernredovisning
- Budget- och prognosarbete
- Analys och rapportering
Relevant bakgrund
Vi ser att du som söker denna tjänsten har en Ekonomiutbildning på högskolenivå eller motsvarande och flerårig erfarenhet från olika roller inom ekonomiområdet i roller såsom Ekonomichef, Redovisningschef, Finance manager eller liknande.
Du är en van användare av ekonomi -/affärssystem och har mycket goda kunskaper i Excel.
Ansökan
Varmt välkommen att skicka in din ansökan via annonsen. Vi arbetar med löpande urval och intervjuer och skicka gärna in din ansökan snarast. För mer information är du välkommen att kontakta Karin Stenberg på 0723 37 77 90 eller karin@qarat.se. Qarat arbetar kompetensbaserat för att främja en objektiv och icke-diskriminerande rekrytering.
Om Qarat
Qarat är en komplett leverantör av rekrytering, search/headhunting, samt digitala verktyg inom utbildning och kommunikation online, såsom LeadersAPP.
Vi arbetar med hela rekryteringsprocesser, rådgivare i delar av en process samt med konfidentiella searchprocesser. Inom ledningsgruppsutveckling / grupputveckling erbjuder vi Sveriges främsta konsulter inom området.