Interim förvaltningsassistent/hyresadministratör 1 dag/v 1 år

Arbetsbeskrivning

För vår kunds räkning söker vi dig erfarna förvaltningsassistent för ett konsultuppdrag på 12 månader, 1 dag/vecka. Du ansvarar för kund- och leverantörsfakturor samt hyresgästkontakter för en fastighet i Liljeholmen. Din geografiska placering blir vid vår kunds kontor vid Mosebacke på Södermalm.

Du innehar F-skattsedel.

För att lyckas i rollen har du kunskap i fastighet- och ekonomisystem. Är trygg, erfaren och serviceminded och jobbar på ett strukturerat och effektivt sätt.

Vi ser fram emot ditt CV. Har du frågor angående tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Therese Malk på telefon 072-389 99 76.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Proper People
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 maj 2023
  • Ansök senast: 10 november 2023

Liknande jobb


22 november 2024

Registerhandläggare

Registerhandläggare

14 oktober 2024