INTERIM HR GENERALIST - t.o.m. sista augusti.

INTERIM HR GENERALIST - t.o.m. sista augusti.

Arbetsbeskrivning

Utifrån flera års erfarenhet i ledande positioner har vi skapat en unik och framgångsrik modell. Vår samlade kompetens och processer ligger till grund för utvecklande och lyckade rekryteringar och interimslösningar. AH Executives modellen bygger på insikt och förståelse för våra uppdragsgivares verksamhet och branscher samt kundanpassade processer. Vi på AH Executives har en tydlig vision om hur rekryteringar, interimslösningar och dess processer fortsatt kan vidareutvecklas i interaktion med våra uppdragsgivare. Modellen och våra processer gör det också möjligt att effektivt kvalitetssäkra våra uppdrag.


Interim HR Generalist

Till vår kund som är en myndighet i centrala Stockholm söker vi en Interim HR Generalist på heltid med start omgående och med beräknat slut sista augusti.

I detta uppdrag kommer du att arbeta brett med alla HR processer (skapa, genomföra, leda, utvärdera och förbättra) och finnas som ett stöd och bollplank till organisationens chefer och medarbetare.

Exempel på arbetsuppgifter och ansvarsområden;

KompetensförsörjningArbetsrätt och fackliga förhandlingarArbetsmiljöarbeteLeda samt delta i projektKvalitetssäkra och vidareutveckla HR processernaHR administration

Bakgrund och erfarenheter

Vi söker dig som har flerårig erfarenhet av HR och gärna erfarenhet från statlig eller offentlig verksamhet. Du har en bred HR kompetens och är van att arbeta som ett kvalificerat HR stöd i en större organisation. Har du dessutom erfarenhet av den statliga arbetsrätten och är van att driva fackliga förhandlingar är det meriterande.

Vi ser gärna att du har en akademisk examen inom personalvetenskap/HR eller annan relevant utbildning.

Som person

För att lyckas i rollen ser vi att du behöver vara en flexibel och självgående person med ett strukturerat och tydligt arbetssätt. Du har en god kommunikativ förmåga, lätt för att samarbeta och är en duktig administratör.

Då detta är ett interimsuppdrag krävs att du snabbt kan sätta dig in nya arbetssätt och miljöer. Du har lätt för att knyta kontakter, är van att prioritera och har ett bra driv.

Om tjänsten

Arbetsplats: Stockholm

Omfattning: Heltid

Uppdragets längd: Start omgående t.om. augusti 2020.

I detta uppdrag kommer du att vara anställd av AH Executives och vara en del av vår gemenskap. 

Kontakta gärna Niklas Almquist på 0733 640 640 alt niklas.almquist@ahexecutives.se om du vill veta mer.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AH Executives AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 mars 2020
  • Ansök senast: 13 april 2020

Besöksadress

Tegnérgatan 1
None

Postadress

Tegnérgatan 1
Stockholm, 11140

Liknande jobb


Lager 157 söker en People Performance Coordinator

25 oktober 2024

HR-Partner Lunds kommun

HR-Partner Lunds kommun

31 oktober 2024

HR-partner, Teknik- och fastighetsförvaltningen

HR-partner, Teknik- och fastighetsförvaltningen

31 oktober 2024

31 oktober 2024