Interim Inköpare till innovativt företag - Landskrona

Interim Inköpare till innovativt företag - Landskrona

Arbetsbeskrivning

Med snart 30 år i branschen är vi en av Skånes mest erfarna aktörer inom rekrytering och uthyrning. Vi är en etablerad specialist med gedigen kunskap om regionens arbetsmarknad och näringsliv och vi utmanar de stora med vår erfarenhet och vårt engagemang. Vi arbetar med chefer och specialister på alla nivåer inom Teknik, Logistik, Sälj, Ekonomi och Office. Vi är verksamma i Skåne och Köpenhamnsområdet och har kontor på Gustav Adolfs torg i Malmö.


Inköpare till innovativt företag - Landskrona


Vill du vara med och bidra till en mer hållbar framtid, på en arbetsplats där beslutsvägarna är korta, alla kan påverka och där man tar ansvar tillsammans? Har du erfarenhet av inköp och är en van förhandlare som arbetat med globala aktörer? Då är detta jobbet för dig!
Vi söker efter en inköpare för att stötta upp nuvarande inköpsteam med följande arbetsuppgifter:
- Förhandling med leverantörer.
- Söka nya leverantörer och upphandling med dessa.
- Leverantörsutvärdering.
- Kommersiellt ansvarig för en grupp leverantörer.
- Projektinköp.
- Ansvarig för inköpsmodul i ERP systemet.
- Regelbundna resor ingår. (ca 1 vecka varannan månad)
- Säkra upp leverantörer i tex USA och Mexiko


Din bakgrund:
Du har en yrkesutbildning eller motsvarande inom Inköp/Supply Chain management samt några års erfarenhet av Inköp, gärna från fordonsindustrin. Du är van vid förhandlingar och har arbetat internationellt med globala leverantörer. Vi ser gärna att du även har grundläggande förståelse för ritningsläsning. Du är kunnig inom officepaketet och har erfarenhet av affärssystem.
Som person är du analytisk, effektiv, realistisk och jordnära. Du är resultatinriktad och brinner för att ta affärer i hamn. Du talar och skriver obehindrat på både svenska och Engelska


Om tjänsten:
Tjänsten inleds som ett konsultuppdrag på heltid med goda möjligheter till att övergå till en tillsvidareanställning. Placering i Landskrona.


Vi arbetar med löpande urval och ber dig att söka så snart som möjligt. För mer information om tjänsten kontakta gärna Kristian Berglund, Standby Workteam på 0709-605372.



Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Karin Dahlin
040-23 24 90
Per Nobäck
0766-351464
Rekryterare Pernilla Bastholm
0708-701114
Per Nobäck
+46 766 351464
Gerhard Fransson
0708-77 28 16
Karin Dahlin
040 23 24 90
Gerhard Fransson
040-23 24 90
Rekryteringskonsult Gerhard Fransson
0708-772816

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Standby Workteam AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 september 2023
  • Ansök senast: 29 oktober 2023

Besöksadress

Lilla Nygatan 11
None

Postadress

Lilla Nygatan 11
MALMÖ, 21138

Liknande jobb


28 november 2024

Category Manager

Category Manager

28 november 2024