OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till vår kund i Göteborgsområdet söker vi nu en Interim Inköpsansvarig med erfarenhet av tillverkande industri. Uppdraget är med start i september och är i första hand på 6 månader med goda chanser till fast anställning hos kund.
I rollen ansvarar du för samarbetet med bolagets leverantörer och arbetar med det systematiska inköpsarbetet. Du är analytisk och arbetar med affären i fokus.
Du säkerställer optimala inköpsvillkor samt arbetar löpande med att driva utvecklingen av leverantörsbasen på ett sådant sätt att företagets och kundernas krav gällande kostnader, kvalitet och leveranssäkerhets optimeras.
Vi söker dig med Universitets - eller Högskoleexamen och med goda erfarenheter av operativt och strategiskt inköpsarbete. Du trivs med att samarbeta med och jobba krossfunktionellt med andra avdelningar inom bolaget.
För frågor om tjänsten kontakta gärna rekryteringskonsult Frida Olsson på tel 076-3371069 alt frida.olsson@pspartner.se. (mailto:elin.mankert@pspartner.se)
Vi jobbar med löpande urval och ser därför fram emot att få in din ansökan så snart som möjligt.