OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du vara med och påverka konsumenters returupplevelse? Vi på Reclaimit är experterna på eftermarknad med fokus att göra fel köp till rätt upplevelse.
Vi är ett SaaS bolag som skapar nya möjligheter för e-handlare och butiker genom effektiva, moderna och automatiserade eftermarknadssystem.
We go all in!
Returer
Reklamationer
Regresser
Reparationer
Reclaimit är den största aktören på den nordiska marknaden sedan 2015, där vi nu gör en storsatsning och vi vill växa ännu mer. För att framgångsrikt lyckas med den här resan vill Reclaimit rekrytera en Junior Customer Success Manager vikarie, är det du?
Hur ser rollen ut?
Nu behöver vi stärka upp teamet med en person som ska ersätta vår CSM Ronja medans hon är på föräldraledighet. Du kommer att arbeta nära våra kunder och stötta dem genom hela resan hos oss med fokus på kundnöjdhet genom att optimera kundernas nyttjande av våra tjänster. Ditt fokus kommer alltså att vara att ge kunder den bästa upplevelsen och bemötande.
Du kommer utgå från vårt huvudkontor i Piteå och tjänsten är 50% förutom under semestertid då tjänsten är 100% och sträcker sig just nu fram tills sista December 2022.
Ansvarsområden
Besvara förfrågningar och supportärenden från våra kunder
Hantering av eventuella gap som behöver levereras
Supportera i implementationsprocesser för kund- och partnerprojekt
Supportera kunder i möjliga kundkonfigurering kring tex. systemkonfigureringar, affärsregler och affärsprocesser
Stötta kundrelationer och säkerställa kundnöjdhet
Fungera som den primära kontaktpunkten mellan kund och Reclaimitpersonalen i supportärenden
Vem är du?
Du är en person som är nyfiken, engagerad och service-minded, kanske student som vill jobba mer under sommaren och mindre under terminerna. Du gillar en miljö med högt i tak och familjär stämning. Du väljer oss för att få komma in i en dynamisk organisation med kraftig tillväxt som är entreprenörsdrivet. Vi utvecklar våra egna tjänster och lösningar kontinuerligt där alla i bolaget bidrar.
Vi sätter stor vikt vid vem du är som person. Om du kan identifiera dig med följande kommer du att trivas hos oss:
Du är kundorienterad
Du är lösningsorienterat och ansvarstagande
Du är en relationsbyggare
Du är detaljorienterad men pragmatisk
Du är självgående och initiativrik
Du har erfarenhet inom en serviceinriktad tjänst • Fördelaktigt att ha tidigare erfarenhet av e-handel, logistik eller butikshandel
Fördelaktigt att ha god digital vana och ett IT intresse
Meriterande att ha erfarenhet att jobba i Hubspot eller andra ticket system för supporthantering
Hur är det att jobba på Reclaimit?
Inom Reclaimit finns det en uttalad utmaning som genomsyrar alla uppdrag och företaget som helhet: finns det en smartare lösning så hittar vi den. En strävan som varje dag utmanar oss och låter oss att tänka utanför de givna ramarna och tillsammans med våra kunder ta de modiga beslut som krävs för att skapa utveckling.
Vi erbjuder problemlösning och spetskompetens inom teknik. Våra uppdrag har ofta internationell karaktär, därför är flytande svenska och engelska i tal och skrift en naturlig del i arbetet.
Observera att vi går igenom ansökningarna löpande och rollen kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum 2020-03-30, så skicka gärna in din ansökan till work@reclaimit.com redan idag.