Interim Kommunikatör

Interim Kommunikatör

Arbetsbeskrivning

Uppdraget

Som interim kommunikatör får du ett spännande uppdrag med brett innehåll där du har operativt ansvarar för att kontinuerligt underhålla samt uppdatera företagets hemsida och sociala medier med relevant content. Utöver detta är det du som ansvarar för bland annat SEO-optimering och schemalägga ads samt annan annonsering.

Fler exempel på vanligt förekommande arbetsuppgifter

• Skapa layout, form och original av annonser, banners, trycksaker mm.
• Filma, redigera och klippa ihop filmer
• Hålla löpande dialog med våra leverantörer kopplat till marknad

Du jobbar tätt tillsammans med marknadsansvarig på plats.

Erfarenheten

Då rollen är både bred och operativ förväntar vi oss att du är vass inom Photoshop, Illustrator samt InDesign och är trygg i att på daglig basis använda dem som dina främsta verktyg. Sociala medier är också en stor del och du bör både vara insatt och ha ett starkt intresse av att utveckla varumärken genom sociala medier. Har du kunskaper inom filmredigeringsprogam så som Adobe Premiere Pro ser vi det som meriterande.

Vi ser gärna att du har lätt för att ta egna initiativ och att du är både nyfiken och kreativ i ditt arbete. Vi tycker om att omge oss med människor som utmanar oss att tänka om och tänka nytt. Känner du igen dig i detta kan du mycket väl vara rätt för oss.

För att vara aktuell för uppdraget förväntas du kunna börja februari 2021. Uppdragets längd diskuteras vidare i processen. Vår urvalsprocess är redan igång med hänsyn till befintligt nätverk, men vi ser gärna fler intressanta profiler. Vi välkomnar därför din ansökan omgående. Vid frågor vänligen kontakta ansvarig konsult Elin Andersson på 072 214 23 87

Välkommen att bli en del av vårt nätverk!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: HR Strateg
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 december 2020
  • Ansök senast: 17 januari 2021

Liknande jobb


10 december 2024

10 december 2024

6 december 2024