OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kort om tjänsten
Vi söker dig som är en van och trygg ledare som är duktig på att bygga en effektiv och engagerad avdelning som utför maximal prestanda i säkerhet, kvalitet, kostnadsperspektiv och vardagliga uppgifter. Uppdraget börjar i maj och för rätt person finns det chans till anställning hos vår kund.
SÖKRD: lagerchef, lager, interim
Mer om tjänsten
Dina arbetsuppgifter är till exempel:
- Arbetar för att personalen får utbildningar, instruktioner, material mm för att kunna utföra sitt arbete på ett korrekt sätt.
- Upprättar resursplanering, semesterplanering, ledigheter mm för underställd personal.
- Utför medarbetarsamtal enligt de riktlinjer som ges av personalavdelningen.
- Uppdaterar och låter underställd personals befattningsbeskrivningar vara relevanta för de arbetsuppgifter som de utför.
- Ansvarar för att verksamheten inom avdelningen gällande arbetsmiljö och miljömässigt bedrivs i enlighet med de rutiner och instruktioner som finns.
- Ansvarar för att tekniska nyckeltal rapporteras korrekt i relevanta system.
- Ansvarar för att maskinutrustningen och truckar är i korrekt skick och för att tillkalla underhållsavdelningen eller externt behov om korrigeringar, reparationer är nödvändiga.
Din profil
För att trivas i rollen vill vi att du har goda ledaregenskaper och uppskattar en rak och lösningsorienterad kommunikation. Du har tidigare arbetslivserfarenhet och/eller kunskap inom lager/logistik samt ekonomi- och budgetansvar. Du är van vid att ha ansvar gällande säkerhet, miljö och kvalitet. Du leder och fördelar effektivt arbetet tillsammans med arbetsledare, har en god kommunikation till din omgivning och en förmåga att skapa en framgångsrik teamkänsla som bland annat präglas av delaktighet och framåtanda. Din personlighet är av största vikt för oss där dina ledaregenskaper i vardagen är tydliga. Du har en god kommunikationsförmåga, både på svenska och engelska, i tal och skrift.
Ansökan
Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt. Urvalsprocessen sker löpande.
Om Dreamwork
På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.
Kontaktpersoner på detta företaget
Jenny Persson
042-176608
Frida Ellingsen
0470-745554
Jenny Sini
046-460 23 02
Jenny Sini
Frida Ellingsen
0470-74 55 54
Mahlin Glyré
Måns Persson
0761-45 27 10
Mahlin Glyré
042 - 17 66 11
Patrik Staaf
042-176618
Annika Sjöberg
08-446 47 09