Interim Löneadministratör, 50-100%, till Byggföretag i Årsta

Interim Löneadministratör, 50-100%, till Byggföretag i Årsta

Arbetsbeskrivning

Vi söker en interim löneadministratör till vår kund i Årsta med start omgående.

Start: Omgående
Omfattning: 50 - 100%
Varaktighet: 6 månader med chans till anställning därefter

Vår kund

I uppdraget som löneadministratör hos vår kund kommer du självständigt sköta lönerna för bolagets anställda. Här får du möjlighet att använda dina lönekunskaper i fina och trivsamma lokaler. Bolaget är i en tillväxtresa och du kommer ansluta till ett kontor som präglas av utveckling snarare än bevarande. Bra förbindelser till tunnelbana och buss finns. Kunden kan tänka sig både en rekryteringslösning (hyrköp) samt interimslösning så vi välkomnar både profilerna att söka tjänsten.

Din profil

Du har tidigare arbetat med Visma Lön 600 och har erfarenhet av att kunna tolka kollektivavtal inom bygg. Som person ser kunden gärna att du är driven, självgående och är trygg i rollen som löneadministratör med allt vad det innebär. Vidare ser du förändring som en möjlighet och något positivt. Du är noggrann och levererar rätt och i tid. Vi ser även att du ska vara van vid att hoppa in på kort notis och inte ha någon lång startsträcka, därför är det viktigt att du tidigare har jobbat i Visma Lön 600.
Tjänsten kan utföras mellan 50 - 100 %, så beroende på hur din beläggning ser ut så går det att anpassa.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:

- Personaladministration.
- Avstämning, kontroll och avräkning av löner.
- Kontakt med medarbetare i organisationen och externa intressenter.
- Avstämning av semesterlöneskuld.




Skallkrav:

- 3-5 års erfarenhet av löneadministration med Visma Lön 600
- Erfarenhet av kollektivavtal inom bygg




Meriterande:

- Erfarenhet av ID06
- HR-relaterade frågor


Låter det intressant? Tveka inte att skicka in din ansökan via vår hemsida. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut. Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida!

careers.deltaconsulting.se (https://careers.deltaconsulting.se/)

Vid frågor, kontakta Katarina Söderberg på Katarina@deltaconsulting.se eller 070-566 50 58. Välkommen med din ansökan!

Om Delta Consulting Vi på Delta Consulting är specialister på ekonomipersonal. Vår vision är att skapa en helt ny standard.

Vi jobbar dagligen med att skapa möten mellan ekonomer och företag där ekonomer jobbar. I vårt arbete hjälper vi våra kandidater att ta nästa steg i karriären samtidigt som vi hjälper våra kunder att hitta rätt person. Vi förmedlar både permanenta anställningar och temporära anställningar i form av uthyrning och interim.

Vår verksamhet styrs av våra tre ledord: noggrannhet, långsiktighet och positiv förändring. Oavsett om du är i början av din karriär eller en erfaren CFO är vi din självklara samarbetspartner när det är dags för en ny utmaning.

Kontaktpersoner på detta företaget

Christoffer Rozenbachs
073-928 59 86
Olle Olsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Delta Consulting AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 maj 2021
  • Ansök senast: 31 oktober 2021

Besöksadress

Strandbergsgatan 12, 6tr
None

Postadress

Strandbergsgatan 12, 6tr
Stockholm, 11251

Liknande jobb


Lönekonsult till Löneenheten

Lönekonsult till Löneenheten

26 november 2024

26 november 2024

26 november 2024