Interim Områdeschef

Interim Områdeschef

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten Uppdragsperiod: 02-jan-2025 - 30-apr-2025

Då vår kund kommer ha en vakant tjänst som områdeschef för FO1 så behöver de en interim chef tills ny områdeschef är på plats. Beskrivning av uppdraget/rollenDet område som du kommer att ansvara för är uppbyggt på tre team om totalt 13 medarbetare.Du leder dina team och har personalansvar för förvaltare, kundförvaltare och områdesteknikerTjänsten innebär att du har ett fastighetsägaransvar och ett ekonomiskt ansvarOmrådeschefen ansvarar också för goda kundrelationer och en bra kommunikation med hyres[1]gäster och andra aktörer inom det geografiska området.Du rapporterar till enhetschef för förvaltningsområden och ingår i förvaltningsteamet som bestårav 8 chefer, Syfte med uppdraget och förväntat resultatAtt se till att hålla de obligatoriska möten med personalen som skall utföras, APT och uppdragsdialoger.Att se till att vi upprätthåller fastighetsägaransvaret samt myndighetsbesiktningarAtt ha fullt personalansvar gällande arbetsmiljö, rekryteringar och annan personalhanteringAtt se till att förvaltningsområdet håller sina ekonomiska mål
PlaceringHässelby till största del, det förekommer även möten på vår kunds kontor i Skärholmen, Solberga och Skarpnäck Möjlighet till distansarbete3 dagar behöver man vara på plats på kontoret.

Kvalifikationer Du har 5 år eller mer erfarenhet av fastighetsförvaltning och kunskap om bostadsfrågor.Erfarenhet av att jobba med budgetuppföljning samt arbetat med att göra ekonomiska analyser av utfallet.Goda kunskaper inom hyresjuridik.Minst 3 års erfarenhet av att leda andra människor samt leda människor mot bolagets mål, Nöjda kunder, hållbar ekonomi och hållbara bostadsområden.En relevant akademisk utbildning inom fastighetsekonomi, högskoleingenjör (fastighetsförvaltning) eller motsvarande. Personliga egenskaperNedanstående personliga egenskaper säkerställs via referenser och vid eventuell intervju:Ditt ledarskap kännetecknas av en god förmåga att inspirera, skapa goda relationer och engagemang.Du har stor integritet och mod att ta ansvar och fatta beslutDu behöver vara kommunikativ och är inte rädd för att hantera konflikter.Du har ett gott omdöme och tycka att det är roligt att leda i förändring. SpråkkravSvenskaTillgänglighet2025-01-02

Om arbetsgivaren 21Activa är ett bemannings- och rekryteringsföretag med över 50 års samlad erfarenhet från bemannings- och rekryteringsbranschen.Vi har stor erfarenhet av bemanning inom lager, logistik, transport och administration, både på arbetar-och tjänstemannasidan.
Vi har självklart kollektivavtal och är auktoriserade hos Kompetensföretagen. Vi sitter i lokaler i Rosersbergs och i Arlandastads industriområde och våra kunder finns i Stockholmsområdet, Uppsala och i Mälardalen.Vår filosofi är enkel, vi ska vara samarbetspartnern som finns på plats för våra kunder OCH vi ska ha den mest nöjda personalen i branschen. För välmående personal gör ett bättre jobb och kunderna når bättre resultat.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: 21Activa Entreprenad AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 december 2024
  • Ansök senast: 8 december 2024

Postadress

Tallbacksgatan 11 S
Rosersberg, 19572

Liknande jobb


20 december 2024

Områdeschef

Områdeschef

19 december 2024

18 december 2024

Arbetschef till Malmö

16 december 2024