OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Just nu söker vi interim Processledare till inköpsavdelningen på ett tillverkande bolag i Västra Götalands län!
Som interim Processledare förväntas du driva och hålla ihop inköpsorganisationen samt genomlysa och utveckla processer inom inköp för vår kunds fabrik i Sverige (Suppliers Base Management, People Management/Change Management, Finacial Control, Quality & Safety, Reporting). Arbetet sker på såväl strategisk som operativ nivå.
Vi tror att du har en relevant högskoleutbildning och bred erfarenhet av både strategiskt och operativt inköpsarbete. Du är handlingskraftig och med ett holistiskt synsätt strukturerar och standardiserar du ett arbetssätt för inköpsprocessen. Vi ser dig som en naturlig ledare som visar lojalitet, tillförlitlighet och positivitet samt viljan och modet att prova nya vägar. Svenska och engelska behärskar du i såväl tal som skrift.
Interimsuppdraget beräknas pågå i ca 6 månader med start så snart som möjligt.
Har du frågor om uppdraget är du välkommen att kontakta Patrik Engh på 0790 79 75 68 eller patrik.engh@nyposition.se. Du anmäler ditt intresse genom att söka uppdraget på denna sida.
Kontaktpersoner på detta företaget
Ny Position Helen Einarson
036-330 09 00
Ida Samuelsson
036-330 09 02
Ida Samuelsson
036-330 09 02
Ida Samuelsson
036-330 09 00
Annika Quennerstedt
036-330 09 01
Helen Einarson
036-330 09 00
Christina Cajtoft
036-330 09 05
Svante Westerberg
036-330 09 00
Christine Mannerstråle
036-330 09 03
Ida Jergell
036-330 09 02