Interim Programansvarig inom digitaliseringsprojekt

Interim Programansvarig inom digitaliseringsprojekt

Arbetsbeskrivning

Företagspresentation

Brinner du för utveckling och implementering av digitala tjänster för att förbättra kundupplevelsen? Vill du vara en central del i framtagandet av ett projektprogram som ska hantera olika projekt framåt mot att vara en självklar hållbar partner för verksamhetens kunder? Vi söker just nu en interim Programansvarig för flera stora digitaliseringsprojekt hos en av våra kunder inom energibranschen. Uppdraget är inledningsvis på minst 6 månader.

Arbetsuppgifter och ansvarsområden

I det här uppdraget ansvarar du för styrning, struktur och drivet framåt inom olika projekt i ett övergripande programperspektiv som du förväntas bidra till. Det är av stor vikt att du har ett starkt digitalt intresse, förmågan att driva ett arbetssätt för framtagandet av ett program som på ett framgångsrikt sätt ska kunna hålla samman projektaktiviteter. Du blir den person som fångar upp vilka insatser som behöver göras och vem som behöver stöd i de olika projekten. Som Interim programansvarig har du också en viktig roll i att driva på olika aktiviteter framåt i de digitaliseringsprojekt som verksamheten har igång, eller är på väg att starta igång. Målet på sikt är att kunna bli en självklar hållbarhetspartner för verksamhetens kunder, detta med hjälp av det här nya programmet med nya system, arbetssätt och strukturer.

Din profil

Vi söker dig som har förståelse för det digitala kundmötet och kan använda den kunskapen för att konkretisera en arbetsstruktur och ge förslag på hur en sådan struktur ska kunna byggas i ett program där olika projekt och aktiviteter ska samlas, drivas på och följas upp på bästa sätt. Du har gedigen erfarenhet av att ha drivit flera projekt samtidigt och sätta upp arbetssätt och strukturer för att hålla ihop helheten i ett gemensamt program, gärna inom digitalisering. Detta också för att på bästa sätt kunna stötta projektledarna i de olika projekten.

Ansök redan idag!

Ansökan

Passar du in på ovanstående profil, tveka inte att ansöka redan idag!

Glöm inte att motivera så utförligt som möjligt varför just du är lämplig för denna tjänst och att uppdatera dina uppgifter i ditt CV.

Sök tjänsten genom att klicka på ansök och registrera dig i vår databas, detta för att följa riktlinjerna som gäller för GDPR. För frågor gällande tjänsten eller rekryteringsprocessen vänligen kontakta ansvarigt rekryteringsteam;

Elin Alm och nås på 076-945 34 35 eller på elin.alm@unikresurs.se

Väl mött!

Unik Resurs

Välkommen till Unik Resurs!

Din rekryterings- & utvecklingspartner i med- & motgång

Hos oss är du alltid välkommen att kontakta ansvarig rekryterare om du har frågor eller funderingar kring ett annonserat uppdrag.

Om inte detta uppdrag passar dig är du välkommen att kontakta oss så kanske vi kan hitta ditt drömjobb tillsammans. Vi känner regionen och vet var du kan göra bäst nytta med din profil.

Lycka till!

Kontaktpersoner på detta företaget

Kristina Lind
076-7781513
Carolina Aspdahl
011-4700673
Peter Ardenfors

Marie Johansson
0455-341515
Petra Meyer Gardelin

Susanne Appelqvist
0455-341511
Susanne Appelkvist

örjan Högberg
013-4708091
Petra Meyer Gardelin
013-470 80 83
Peter Ardenfors
013-470 80 84

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Unik Resurs i Sverige AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 februari 2022
  • Ansök senast: 6 mars 2022

Besöksadress

Skyttegatan 2 58230 Linköping
None

Postadress

Djurgårdsgatan 56
Linköping, 58229

Liknande jobb


Tech Lead – Stockholm

Tech Lead – Stockholm

27 november 2024

26 november 2024