OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
I rollen som Interim Senior HR Business Partner kommer du att agera som en affärspartner för en av regionerna och stötta cheferna både strategiskt och operativt. Du kommer att vara en del av den regionala ledningsgruppen och arbeta nära den regionala försäljningschefen för att säkerställa en stark koppling mellan HR och affärsstrategin.
Ditt ansvar kommer också att inkludera att stödja hela organisationen inom ditt specialområde, inklusive planering och genomförande av kompetensutveckling samt att driva det interna utbildningskonceptet för att säkerställa att medarbetarna har möjlighet att växa och utvecklas i sina roller.
Kunden arbetar i FlexHRM och det är betydande att man har erfarenhet av att använda ett system från starten. Rekryteringssystemet som används är WeSelect.
Krav
För att vara framgångsrik i rollen bör du ha minst 5-10 års relevant erfarenhet inom HR och vara flytande i både svenska och engelska. Vi vill gärna att du tidigare har arbetat med fackliga förhandlingar och kollektivavtal. Du bör också ha erfarenhet av att jobba i en organisation som är verksamhetsstark och ha goda kunskaper inom Office-paketet.
Egenskaper
Vi söker en person som är lyhörd och serviceminded. Din flexibilitet, noggrannhet och prestigelöshet kommer att vara avgörande för att kunna hantera både strategiska och operativa HR-uppgifter på ett effektivt sätt.
Meriterande
Det är fördelaktigt om du har tidigare erfarenhet inom branschen.
Vi erbjuder möjlighet till distansarbete två dagar i veckan för att ge dig en flexibel arbetsmiljö som passar dina behov. Om du är redo för en spännande och utmanande roll som Interim Senior HR Business Partner i en verksamhetsstark organisation, ser vi fram emot att höra från dig!
Tillträde och ansökan
Start: 2023-11-01
Slut: 2024-01-31
Sista ansökningsdagen: 2023-11-01
Ort: Stockholm, möjlighet att jobba på distans 2 dagar i veckan
Kontaktperson: +46 790 062 711
Urval och intervjuer sker löpande!
Om oss
Sway Sourcing är ett modernt företag som rekryterar inom flera branscher på den svenska arbetsmarknaden. Vi matchar kandidaters kompetens och kunskap med företagets behov. Sway Sourcing har en företagsledning och personal med lång erfarenhet i rekryteringsbranschen, både som ägare och anställda. Vi har ett stort nätverk inom de branscher vi specialiserat oss inom och kan därför hitta de kandidater som snabbt blir en tillgång för företagen.