OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
AH Executives har utifrån flera års erfarenhet skapat en unik och framgångsrik modell i syfte att säkerställa rätt kandidater och kompetens kopplat till våra uppdragsgivares mål och visioner. Vår samlade kompetens och kundanpassade processer ligger till grund för utvecklande och lyckade samarbeten, rekryteringar och interimslösningar.
AH Executives modellen bygger på insikt och förståelse för våra uppdragsgivares verksamhet och bransch. Vi på AH Executives har en tydlig vision om hur rekryteringar, interimslösningar och dess processer kontinuerligt kan vidareutvecklas i interaktion med våra uppdragsgivare. AH-modellen och våra processer gör det också möjligt att effektivt kvalitetssäkra våra uppdrag.
INTERIMA EKONOMIKONSULTER
Vi på AH Executives är specialiserade på att hitta marknadens bästa interimslösningar inom HR, Ekonomi, IT, Försäljning och Management.
Vi har under många års tid hjälpt våra kunder att hitta de bästa specialisterna och cheferna till deras verksamhet – oavsett bransch – med mycket goda resultat. Då efterfrågan på våra tjänster och vår kompetens är stor söker vi nu fler erfarna konsulter att samarbeta med.
Vi söker dig som arbetar som Business controller, CFO, Ekonomichef, Ekonomiansvarig Redovisningsansvarig, Koncernredovisningsansvarig eller liknande. Vi vill både komma i kontakt med dig som arbetar som egen företagare idag och söker en samarbetspartner, likväl som med dig som vill vara anställd av AH Executives.
Många av våra uppdrag tillsätter vi just via vårt nätverk och en del kommer att annonseras ut på vår hemsida. Vi gör alltid ett noggrant urval av kvalitetssäkrade konsulter för varje uppdrag. Matchningen skall vara perfekt för både kund och konsult.
Exempel på tillfällen då behov av konsult kan uppstå kan vara vid sjukdom, föräldraledighet, under tiden en rekryteringsprocess pågår, vid projekt eller bara som avlastning under en viss period. Vi hjälper också till med konsultstöd i utveckling – då företaget växer och har behov av chefer och specialister men företaget är ännu inte redo att anställa själv. Omfattningen kan därför variera mycket, hel/deltid, korta och långa uppdrag. Här är vi lyhörda för vad som passar just dig bäst.
Konsultrollen är speciell och för att vara framgångsrik tror vi att du är affärsorienterad, utvecklingsorienterad och har god självinsikt. Du sätter dig snabbt in i kundens verksamhet och får överblick. Du motiveras av att ge “det lilla extra” i kombination med din gedigna kompetens. Om du trivs med ett omväxlande arbete och med kundkontakt kan detta vara en spännande möjlighet för dig!
Kontakta gärna Niklas Almquist på 0733 640 640 alt niklas.almquist@ahexecutives.se om du vill veta mer.
Vi ser fram emot att få höra av dig inom kort!