Interimchef

Interimchef

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Är du strukturerad, analytisk, kommunikativ och drivande samt ha en god samarbetsförmåga? Vill du arbeta i en utvecklande roll som interimschef och arbetsleda inom Air Traffic Managment (ATM)?

I rollen som interimchef kommer du ha budget- och personalansvar för dina 6 medarbetare samt ingå i ledningsgruppen. Du får möjlighet att fortsätta arbetet med intern struktur och utveckling av processer och rutiner i regelarbetet. Möjlighet finns att arbeta delvis på distans men vi ser gärna att du är på plats minst 3 dagar i veckan. Dina medarbetare finns bland annat på Sturup men finns även placerade på andra orter. 

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.
Du ansöker på www.randstad.se, senast 2023-04-30. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta sofie.berg@randstad.se.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Ansvarsområden
arbetsfördelning och stöd i prioritering av såväl nya som gamla arbetsuppgifter
budget- och personalansvar för 6 personer
avrapportera till enhetschef och delta i enhetens ledningsgrupp
ansvara vid fora med uppdragsgivare och andra intressenter
fortsätta arbete med intern struktur och utveckling av processer och rutiner i regelarbetet
personalen finns på flera olika orter och resor förekommer.


Kvalifikationer
relevant akademisk examen eller utbildning
erfarenhet av organisationsutveckling och processarbete minst 5 år
erfarenhet av arbetsledning och personalansvar minst 5 års
svenskt medborgarskap
erfarenhet av regelstyrd verksamhet.

Meriterande:
kunskap om flygtrafiktjänst
tidigare erfarenhet av uppdrag i myndighet


Om företaget
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 april 2023
  • Ansök senast: 30 april 2023

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Enhetschef till Trafik- och stadsmiljö

Enhetschef till Trafik- och stadsmiljö

23 december 2024

23 december 2024

23 december 2024

20 december 2024