Interimschef till fastighetsbranschen med intresse för energisystem & en...

Interimschef till fastighetsbranschen med intresse för energisystem & en...

Arbetsbeskrivning

Om konsultuppdraget

- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: Ca. 11 månader
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 100%
- OBS! Det är viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.


Uppdragsbeskrivning

Kunden söker en Interimschef med intresse för energisystem & energieffektivisering. Arbetet omfattar att leda, planera och styra Energi enhetens verksamhet mot uppsatta mål samt uppföljning av måluppfyllelse. Ansvara för att enheten samverkar på ett effektivt sätt med övriga enheter inom avdelningen och övriga företaget vid frågor gällande energi och media försörjning. Befogenhet att agera inom fastställd budget. Personalansvar för ca 10 medarbetare.

Arbetsuppgifter:

- Verksamhetsplanering, budgetering och uppföljning av Energi-enheten.
- Ansvar för framtagning av underlag för driftbudget.
- Ansvara för analys och åtgärder inom kvalitetssäkrad drift.
- Ansvara för att utveckla företagets specialistkompetens inom energi samt att säkerställa kompetensutveckling och kompetensförsörjning inom enheten.
- Ansvar för företagets energistatistikarbete. Utveckla samarbetsformer för att stödja distrikten i frågor inom energi och media försörjning.


Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):

- Erfarenhet av personalansvar samt mycket goda personliga egenskaper som borgar för tydligt men ödmjukt ledarskap i samarbetet med andra
- Erfarenhet av energisystem & energieffektivisering
- Erfarenhet av Energicontrolling
- Erfarenhet av att leda utvecklingsprojekt inom energi & media
- Erfarenhet av budget och resursplanering


______________________

Hur du kommer vidare

- Sök uppdraget genom denna annons
- Lägg in ett CV i word-format
- Vi återkopplar om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar
från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss genom att svara på bekräftande mailutskicket i samband med din ansökan.


På uppmaning från beställare/slutkunder vill de inte att vi lämnar ut information om dem. En annan anledning är att Shaya Solutions lägger stor mängd tid som man på förhand inte får betalt för såvida inte uppdraget tillsätts, och därav kan vara återhållsamma med informationsdelningen av naturliga skäl.

Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.

Om Shaya Solutions

Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.

Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag på 13 orter i Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Teamets motto är Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.

Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.

Annonsförsäljare undanbedes.

Kontaktpersoner på detta företaget

Joseph Öberg Shaya

Ellen Falkenström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Shaya Solutions AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 mars 2022
  • Ansök senast: 8 mars 2022

Besöksadress

Frihamnsgatan 8, Stockholm
None

Postadress

Frihamnsgatan 8
Stockholm, 11556

Liknande jobb


HR-chef till Ulricehamns kommun

HR-chef till Ulricehamns kommun

8 september 2023

HR-ansvarig till Maskinia

HR-ansvarig till Maskinia

7 september 2023

Personalchef

Personalchef

6 september 2023

Biträdande personalchef

Biträdande personalchef

6 september 2023