Interimskonsult HR-generalist

Interimskonsult HR-generalist

Arbetsbeskrivning

Företagspresentation
Nu söker vi en interimskonsult som HR-generalist med start omgående!

Du kommer att få arbeta i en organisation med engagerade medarbetare och en spännande framtid. Du erbjuds ett stimulerande och omväxlande arbete inom HR/administration för kunds räkning beläget i centrala Kalmar.

Arbetsuppgifter och ansvarsområden
Som HR-generalist arbetar du med att planera, utföra och följa upp verksamhetens arbete med HR. Du kommer att vara delaktig i arbetet med arbetsmiljö, personaladministration, rekrytering, bemanning och kompetensutvecklingsinsatser. För att lyckas i rollen förutsätter vi att du har kunskaper inom arbetsrätt och är van vid att hantera administrativa stödsystem.

Du kommer att vara delaktig i att utveckla, implementera och underhålla policys och huvudprocesser inom HR.

I din tjänst kommer du även att delta i eller leda olika projekt som drivs av HR samt medverka i andras projekt där du bidrar med din kompentens.

Din profil

Vi söker dig som har:

- 3-årig gymnasieutbildning, gärna inom ekonomi/administration
- minst 3 års erfarenhet inom HR-relaterat arbete
- kunskaper inom Officepaketet
- god systemvana
- goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift

Vi ser det som meriterande om du har:
- erfarenhet från kommunal verksamhet och/eller myndighet
- Diarie- och dokumenthantering

Som person är du initiativrik, noggrann, lyhörd och prestigelös. Rollen kräver att du är självgående men också fungerar väl i samverkan med andra. För oss är det viktigt att du har en hög integritet och är förtroendeingivande. Du behöver ha en god kommunikativ förmåga och ha lätt för att skapa goda relationer både inom och utanför organisationen.

Ansök redan idag!
Ansökan

Passar du in på ovanstående profil, tveka inte att ansöka redan idag!

Glöm inte att motivera så utförligt som möjligt varför just du är lämplig för denna tjänst och att uppdatera dina uppgifter i ditt CV.

Sök tjänsten genom att klicka på ansök och registrera dig i vår databas, detta för att följa riktlinjerna som gäller för GDPR. För frågor gällande tjänsten eller rekryteringsprocessen vänligen kontakta ansvarigt rekryteringsteam;

Jessica Sjösteen och nås på 0735781507 eller jessica.sjosteen@unikresurs.se

Rebecca Wikström och nås på 0739 - 739365 eller rebecca.wikstrom@unikresurs.se


Väl mött!

Unik Resurs
Välkommen till Unik Resurs!

Din rekryterings- & utvecklingspartner i med- & motgång

Hos oss är du alltid välkommen att kontakta ansvarig rekryterare om du har frågor eller funderingar kring ett annonserat uppdrag.

Om inte detta uppdrag passar dig är du välkommen att kontakta oss så kanske vi kan hitta ditt drömjobb tillsammans. Vi känner regionen och vet var du kan göra bäst nytta med din profil.

Lycka till!

Kontaktpersoner på detta företaget

Kristina Lind
076-7781513
Carolina Aspdahl
011-4700673
Peter Ardenfors

Marie Johansson
0455-341515
Petra Meyer Gardelin

Susanne Appelqvist
0455-341511
Susanne Appelkvist

örjan Högberg
013-4708091
Petra Meyer Gardelin
013-470 80 83
Peter Ardenfors
013-470 80 84

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Unik Resurs i Sverige AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 februari 2023
  • Ansök senast: 24 februari 2023

Besöksadress

Skyttegatan 2 58230 Linköping
None

Postadress

Djurgårdsgatan 56
Linköping, 58229

Liknande jobb


Parkering Malmö söker HR-administratör

Parkering Malmö söker HR-administratör

22 november 2024

People & Office coordinator

People & Office coordinator

21 november 2024

18 november 2024