OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till ett par av våra kunder i och utanför Växjö söker vi dig som är intresserad av att jobba som interimskonsult inom HR-området.
Projekten löper från ett par upp till åtta månader och har ett brett innehåll av arbetsuppgifter.
Har du erfarenhet av att jobba som interimskonsult och redo för nytt uppdrag? Låt oss då höras av för att diskutera våra olika uppdrag!
I rollen som interimskonsult har du i första hand ansvar för: Operativt och strategiskt HR-arbete
Rekrytering, chefsstöd samt utvecklingsarbete
Rapportering och resultatuppföljning
Att utveckla företagets mallar och rutiner samt
Kontinuerligt förbättrings- och förändringsarbete
Rollen kan komma att utvecklas då våra kunder befinner sig i en spännande tillväxtfas där nya uppdrag och projekt kan tillkomma och krydda din vardag!
Din profil
Vi söker dig med dokumenterad senior kompetens inom HR och som jobbat både operativt och strategiskt inom området. Du är van att driva dina projekt från start till mål och tar en naturligt självständig position. Vi ser att vi kan fylla upp med en variation av uppgifter, utifrån vad du jobbat med tidigare och vilken kompetens och erfarenhet du besitter.
Om du har intresse för en interim HR-roll vill vi gärna komma i kontakt med dig!
Vi rekryterar löpande och tjänsterna kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.
Du är varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Du ansöker direkt på empleo.se
Uppstart: Snarast.
Ort/Placering: Kronobergs län.
Omfattning: Heltid eller enligt överenskommelse.
Lön: Individuell lönesättning tillämpas.